Voor de dames: Hoe ziet jullie ideale man eruit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Voor de dames: Hoe ziet jullie ideale man eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 00:24


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 01:57

Gaat het over uiterlijk? Als ie maar niet blond is! Ooit ergens heb ik een tegennatuurlijke afkeer van blond ontwikkeld, vraag me niet waarom.. Verward Schijnheilig . Bij blond loop ik dus door... Schijnheilig .

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 08:09

Ik val voor lange jongens, donker haar, en ik heb een zwak voor stekeltjes. Lovers
Ik hou echt NIET van macho's, of van die brede types, geef mij maar lekker spontane, vrolijke, sportieve jongens met een leuke uitstraling.
Wel een beetje een slimme jongen...
O ja, en goed gekleed graag. Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 08:40

Ik heb niet echt een "ideaal" maar ook ik val niet echt op blond Knipoog !
Bloedmooi is altijd subjectief natuurlijk, maar degene moet wel verzorgd zijn. Geen smerige handen (nagels!!!) en ik ben erg allergisch voor een slecht, onverzorgd gebit. (Waar tussendoor zo´n tand uit is Misselijk of die helemaal verkleurd zijn ofzo, *brr*)

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 08:45

Hahahaha, tja ik val nou niet echt op een bepaald type jongens.....hoewel donker haar en blauwe ogen ook altijd erg mooi is....
Enne...halfbloedjes zijn ook vaak erg knap, halfindonesisch-nederlands.....

Maar het belangrijkste vind ik gewoon hoe iemand overkomt, of die je aanspreekt en of je er gewoon mee overweg kan.....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:05

Ik heb hem al!! De ideale man *LOL*
(oei, klinkt wel wat zoetsappig he? Lips are sealed )
Blond, blauwe ogen, niet te breed, niet te groot, maar ook niet te iel en te klein. Lekker sportief en spontaan.
En belangrijkst van al, hij helpt me met de paarden, daar doet geen uiterlijk wat aan Haha!

Als ik mijn vriendlief even buiten beschouwing laat val ik op blond en sportief. (alhoewellll.... uitzonderingen daargelaten Knipoog )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:13

Ach ja de ene keer val ik op een blonde beachboy de andere keer op een antilliaan met vlechtjes, geen touw aan vast te knopen bij mij *LOL*
Hij moet een of andere uitstraling hebben en mooie ogen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:07

Ik hou van stevige gespierde mannen. Maakt me niet uit of ze blond of donker zijn. Als ze maar stevig en gespierd zijn. maar ja, guess wat voor mannen er nu juist niet zijn! Juist: stevige en gespierde mannen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:10

Ja, wat Cody al zegt, vooral de uitstraling. Persoonlijk ga ik Kwijl bij een jongen met donker haar, mooi lichaam en goed gekleed. Niet direct de popi's, die zichzelf heel wat vinden en wat er vanaf straalt, maar de 'normale gozers'.
En tja, waar valt Iloon op, op de doodsimpele jongens waar ik gewoon 'iets' in zie. Lovers

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:44

ik denk ook uitstraling en tja waar ik op val ik weet het eigenlijk niet .... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:45

Mijn ideale man ziet er uit als degene Lovers die vorige week stiekem met mijn digitale fototoestel deze foto heeft gemaakt:
Afbeelding

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:22

Haha!
Laatst bijgewerkt door kojack op 24-06-02 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:23

mijn ideale man:
uhhhh niet te klein, niet te groot, niet te dun, niet te dik, liefst wel stevig
eentje die er goed verzorgd uitziet, voor de rest maakt het me niet zo heel veel uit als ie maar lief, sportief, en gezellig is
ik heb een hekel aan domme mannen, en mannen die zeuren Haha!
en als ie maar niet te oud is
Laatst bijgewerkt door kojack op 24-06-02 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:26

Heb mijn ideale man ook al Lovers
Blond kort haar(dankzijmij) een lekker stevig menneke.
Maar moet zeggen dat hij wel totaal verschillend is als mijn vorige vriendjes maar dit is hem gewoon...lief attend altijd helpend een goede klusser Haha! en...volgend jaar MIJN mannetje Lovers

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:22

Eh, ik ben eens voor een Portugees gevallen en ik vrees dat ik alleen nog maar met Zuidelijke types thuis WIL komen. My god, niet allemaal even knap, maar er zitten exemplaren tussen *faint* en verder is er ook NIETS mis mee voor zover ik nog weet... Haha!
Donker haar, blauwe ogen, stevig (gespierd, jummie), dikke kop groter dan ik... Ohohoh, maar ja, you can't have it all he...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:26

WAt dat betreft staan mannen er beter voor dan vrouwen. Je hebt meer mooie vrouwen dan mooie mannen. Vrouwen werken ook veel meer aan hun figuur. Ondanks dat mannen het gemakkelijker hebben om niet dik te worden, zijn er meer dikke mannen dan dikke vrouwen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:27

Ff off topic: Katrien, wat lief!!! Lovers
Zo eentje zoek ik er dus ook... Lachen

Maar concreet... Tja, val niet echt op een bepaald type. Er zijn wel twee dingen waar ik enorm op afknap: witte sportsokken als hij niet aan het sporten is, en een te groot ego. Oh ja, en een onverzorgd uiterlijk, maar dat spreekt uiteraard vanzelf.

Verder ga ik voor spontaniteit, zo weinig mogelijk vooroordelen, goed kunnen luisteren, niet weglopen voor een goed gesprek en natuurlijk een lief koppie, want het oog wil ook wat!

En extreem knuffelbaar, dat is eigenlijk de grootste voorwaarde... Cool

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:38

Tja, ik val eigenlijk best wel op van die playerige typejes.. Schijnheilig Lekker breed, echt van die stoere jongens. Ik val op groene ogen, echt SUPER! Kwijl Maar jongens met blauwe of bruine ogen kan ik ook super vinden.. Lovers Kleur haar maakt me eigenlijk niet uit..
Tja, ze moeten gewoon stoer zijn, en mooie kleding. Dat kan zijn van die beetje strakke spijkerbroeken of van die witte broekenw eetjewel.. Ach, als ie lief is, en er lekker uit ziet... Schijnheilig Mijn smaak is eigenlijk heel uitlopend.. Schijnheilig

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:13

Daar heb ik een duidelijke mening over:
Lang, blond en dun

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:33

Ik heb niet echt een type jongen waar ik op val, maar ik vind jongens met humor erg belangrijk. En ze moeten lief zijn natuurlijk Lovers . En jongens met donker haar vind ik meestal leuker dan blond. ach ze moeten gewoon een bepaalde uitstraling hebben *LOL*

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:45

Ik val op :

Jongens met blauwe ogen, blond haar, stekelts of een kuif aan de voorkant.
Hij moet even groot zijn als ik en ik moet met hem kunnen lachen!
Dat zijn precies de jongens waar ik op val Knipoog

Ik heb met een jongen gehad die blond haar had, stekels en blauwe ogen.
Hij was alleen wel klein
En de andere jongen waar ik mee heb gehad was ook blond, stekels en soms een kuif aan de voorkant en hij had ook blauwe ogen, maar hij was wel even groot als ik Haha!
Ik ben nog steeds verliefd op hem, maar jammer genoeg is het uit Huilen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:58

ik krijg het nog druk want zo te horen vallen jullie allemaal op mij Extreme duivel

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:04

Dat zou je wel willen he SuperPepeijn ??? Haha! Haha!

Ik heb niet echt een bepaald type waar ik op val, dat verschilt enorm.
Wat me wel opvalt is dat er vaak "iets mis" is met het potentieele slachtoffer, bijv. een groot litteken ofzo Verward
Ik let er wel op of iemand er verzorgd uitziet, dat vind ik dan weer wel belangrijk.
Maar groot of klein, dun of toch iets molliger, blond of donker; als de uitstraling oke is, dan zou het mijn type kunnen zijn.

Oh ja, kleding zegt me op zich ook niet zoveel, maar liefst niet te macho of al te gelikt, doe maar een beetje nonchalant.
Schoenen zijn wel belangrijk !
Foute schoenen = afknapper Haha! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:08

SuperPepeijn schreef:
ik krijg het nog druk want zo te horen vallen jullie allemaal op mij Extreme duivel


Tong uitsteken OOOHHH Maan!!! Tong uitsteken
Tja, ik ben gek op donker haar, maar mijn twee grote liefdes waren blond en de ander was wel donker... Ik zeg dus niets meer haha. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:46

De ideale man:

Een leuke interresante man, het liefst lang, haarkleur en andere uiterlijkheden zijn niet belangrijk. Niet het bekende lekkere ding ,maar zo;n leuke interresante man, die wat te vertellen heeft, positief in het leven staat, uitdagingen aangaat. En niet gefrustreerd man is. Geen spierdebiel!!