*vaak op rust staan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

*vaak op rust staan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 00:34

Mijn 3 jarige meisje staat bijna altijd als ze stilstaat op rust (wisselend links en rechts, beide ook even vaak)

Ik vroeg me af of dit een teken kan zijn dat er iets mis is, of dat het normaal is voor jonge paarden.. Ze loopt trouwens prima.

Tinkie
Berichten: 222
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 01:28

Nee hoor, absoluut geen probleem. Mijn paarden staan eigenlijk ook altijd op rust (piepjong en middelbare leeftijd) en mankeren niets. Is gewoon een lekkere ontspannen houding, net als bij mensen.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:31

Is niet een teken dat er iets mis is, 't staat kennelijk gewoon lekker. Een vorige van mij deed het ook altijd, zo dat de smid zelfs dacht dat 'ie hem vernageld had! maar nooit iets gehad en er was ook niets mis toen ze helemaal is nagekeken voor de verkoop.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 11:19

Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen.. Ze staat namelijk echt extreem vaak op rust, zelfs als ik haar tijdens de training even laat halt houden.

De veearts zei ook al dat ik me geen zorgen moest maken, dus doe ik dat ook maar niet Lachen

Dank je!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 14:21

Die van mij doet dat ook, zelfs als ik erop zit. staat ie ineens helemaal scheef *LOL*