15 winstpunten en toch nog starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

15 winstpunten en toch nog starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 20:00

Ik ken iemand die nu 15 winstpunten heeft in de B. Nou heeft hij 3 selectiewedstrijden gereden in de B, en vandaag dus zijn laatste winstpunt gehaald. Nou is er komend weekend, zondag, weer een selectiewedstrijd. Mag hij nou nog gewoon in de B starten, of niet?

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:03

Volgens mij is 15 het maximum of niet? Ik weet het niet zeker hoor, maar dan zou hij L1 moeten rijden.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 20:10

Ja ik weet dat je bij 15 over MOET, maar je MOET ook alle selectiewedstrijden in dezelfde klasse rijden, daarom vraag ik het Haha!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:41

Dan kan hij beter even navragen bij het kring-secretariaat. Daar zijn bepaalde regels voor. In onze kring hoef je bijv. maar 3 v/d 5 selectiewedstrijden te rijden.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:00

Er is een aparte regeling voor. Als je je geselecteerd hebt voor de kampioenschappen mag je geloof ik wel een bepaald aantal keren starten in de volgende klasse(of tot een bepaald aantal winsptunten Verward ) voor het kampioenschap zonder je startgerechtigheid te verliezen. Maar hoe het nu precies zit en in dit geval zou ik niet weten...je kunt inderdaad het beste even naar de bond bellen Haha!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:56

volgens mij moet je dan een klasse hoger starten.
althans dat had ik toen wel een keer gehad. ik had voorselecties gereden en had op de laatste selectie te veel punten gereden en moest toen een klasse hoger starten.
maar ik zou het inderdaad voor de zekerheid even navragen.

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:31

Volgens mij moet je je gewone wedstrijden wel L1 gaan starten, maar mogen de selecties nog wel in de B worden afgemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:51

En zover ik gehoord had mag die persoon nog wel zijn selecties afrijden ook al ziet die aan zijn punten.
En 30 dagen voordat hij de kampioenschappen gaat rijden mag deze persoon pas over naar een hogere klasse.
Dus nu alleen nog maar de selectie en verder niks.

Dus aangezien het hier niemand zeker weet zou ik aanraden de bond te bellen.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:03

Het is gewoon toegestaan om de selecties in de b door te rijden als ze na de selectie en voor de kampioenschappen nog wil starten MOET ze l1 starten tenzij ze dispensatie had aangevraagd, op de kampioenschappen lekker b rijden *LOL*

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 18:10

Yep Wouter, zo heb ik het ook begrepen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 20:26

Wouter24 schreef:
Het is gewoon toegestaan om de selecties in de b door te rijden als ze na de selectie en voor de kampioenschappen nog wil starten MOET ze l1 starten tenzij ze dispensatie had aangevraagd, op de kampioenschappen lekker b rijden *LOL*

Maar is het niet zo als je te vroeg voor de kampioenschappen, dus eerder dan die 30 dagen waar ik het over had, je geen kampioenschappen meer mag rijden?
Dit was wel zo bij de NKB, maar hoe dat nu dus is?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:46

Volgens mij mag je inderdaad niet eerder dan 30 dagen voor het kampioenschap promoveren, dan verlies je je startgerechtigheid *LOL*
Maar welke selecties stoppen er al 30 dagen voor de kampioenschappen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:24

7 juli bij ons de laaste selectie wedstrijd.

En in september waren eerst altijd pas de kampioenschappen, geen idee of dat nu veranderd is.