ben zoooooo booooos!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

ben zoooooo booooos!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 14:14

gisteren had ik mijn lieverd even buiten gezet voor het rijden zodat hij even kin uitrazen.
gooit de zoon van de staleigenaar even zijn 2 paarden erbij normaal gaat dat altijd goed,ik zat zeg maar naast de wei even van de zon te genieten,en naar de vogels aan het luisteren heerlijk is dat.
opeens hoor ik onwijs gekrijs zie ik dus dat de twee paarden mijn jaguar in elkaar trappen,ikke schreeuwen dus van "heeeeeeeee op houden daarmee"
en ze hielden maar niet op,uiteindelijk ben ik er naartoe gerend ik kon het niet meer aanzien,jaguar was al door z,n benen gezakt en ze gingen maar door met trappen,dus ik spring er gewoon tussen,wat best wel lijp is want das gevaarlijk weet ik,maar ik kon het niet aan zien!!!
ik jaguar snel er uit halen,
heeft hij echt overal wondjes,op z,n rug een hele grote kale bloedende plek over z,n hele lichaam hoefafdrukken,want ze hadden ijzers onder.
z,n benen helemaal kapot,overal sneetjes,en bloed.
z,n kop hellemaal kapot!!!!!!
echt heel zielig hij was helemaal aan het trillen,ik hem geruststellen dus en de wonden afspuiten,ik ook helemaal over m,n toeren.


gaat de zoon van de staleigenaar naar z,n paarden kijken heeft eentje een heeeeeel klein wondje op z,n been,hij helemaal boos,van ja ik heb morgen concours en hou dat beest van je in bedwang en bla bla bla.
heeft hij niet eens gekeken hoe het met jaguar ging!!!!!!!!
of gevraagt of hij wat kon doen,nee dat kon de sukkel toch wel even doe of niet!!!!
ik ben woedend!!!!!!!!
als ik hem vandaag zie zal ik hem de waarheid wel eens even vertellen.
ik ga zo weer naar m,n lieverd toe kijken hoe het gaat,ik hoop goed.


bedankt voor het lezen,is een beetje lang geworden weet ik,sorry
groetjes diana

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:41

JEZUS wat achterlijk zeg!!! ik zat echt met tranen in mijn ogen. ik zou dat dus echt niet aan kunnen zien he.. brr echt vreselijk dat zoiets kan gebeuren en echt heel aso dat die jongen daarna nog zo doet ook!! hoe gaat het nu met jaguar? ik hoop dat het binnenkort wel beter met hem gaat.. sterkte nog he!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:45

Jezus wat erg zeg!!
Dat had mij moeten gebeuren, dan had ik echt helemaal uit mn slof geraakt!!
Wat zielig voor je paard zeg, dat had er echt hartverscheurend uit moeten zien... Verdrietig

Ik zou die jongen zeker weten op zn flikker geven hoor, wat denkt ie wel niet?? Boos!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:45

Logisch dat je boos bent! Een beetje medeleven om jouw paard is toch niet teveel gevraagd?? En, hij zet zn paarden erbij in, dus da's zijn verantwoording Schijnheilig
Heb laatst ook nog zoiets meegemaakt, ik was op een pensionstal, kijken bij een paard van iemand. We keken even achter het huis, bij de bak, zat een paard achter een ander aan. Het was nog winter, dus ze hadden dekens op, pakt het ene paard de deken van de andere beet: *scheur* ... Later nog een keer, waarop de voorsluiting brak en hij de deken om zn achterbenen had zitten. Na een paar minuten kwam eindelijk de stalhoudster kijken, en die zette ze binnen. Bleek dat ie een wond had op zn rug, net waar het zadel ligt. Verdrietig Na even nagepraat te hebben met wat stalgenootjes bleek dus dat de eigenaresse van het paard niet wilde dat ie nog met anderen naar buiten ging, omdat er al zoiets eerder gebeurd was Frusty ben blij dat ze bij ons gewoon thuis staan!


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:48

jezus wat een sukkel zeg!! Lips are sealed
hopelijk is je paardje snel weer de oude!!

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:49

Arme Jaguar! Verdrietig
Ik hoop voor hem dat hij snel beter word !

Die eigenaar van dat paard is ook asociaal zeg !
Die denk ook alleen maar aan zijn eigen paard Boos! !

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 16:03

zou ik ook doen ook.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:54

Wat zielig!! Ik hoop dat ie weer snel opknapt.
En wat een sukkel is die gast! Ik zou hem ook maar eens flink de waarheid vertellen! Boos!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:12

volgens mij is die knuppel hier wel verantwoordelijk voor, als jouw paard er iets aan overhouwd wat dan?
ik zou hem er toch mooi voor op laten draaien, hij moest zijn paarden toch zonodig bij die van jou gooien, eeft hij het uberhaubt aan je gevraagd?

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:21

Hij is toch de zoon van de staleigenaar?Ga daar dan eens langs,en wacht nog even met zijn zoon aan te pakken,misschien doet zijn vader dat dan wel,en doe je niks'onverantwoords'(zoals hijzelf trouwens!!!!!).
En is het al wat beter met Jaguar?schrijf maar een heel groot bord: 'geen trappende paarden bij mijn jaguar!' (of iets in die aard) als je hem op wei zet,anders gebeurt het misschien nog eens...
Dat die jongen zijn verontschuldigingen niet aanbiedt e.d. is echt wel erg, maar denk niet dat hij zo veel aan het voorval kan doen,want die paarden hadden er toch al eerder bijgestaan?En toen ging het toch goed...
Weet niet wat de afspraak bij jullie is,misschien dat als je weet dat ze met elkaar opschieten,het niet echt de gewoonte is om dat te vragen?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:29

jezus wat een sukkel zeg
ik ben bang dat ik allang uit mijn slof was geschoten en hem echt heel heel erg de waarheid had verteld...

hoe gaat het nou met je paardje?

Love the life that you live, live the life that you love

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 18:50

hallo hallo,het gebeurde gister dus in de bak,nu durft hij niet meer de bak in!!
ik heb hem er wel ingekregen maar hij was super nerveus,en bang.
ik baal hier wel van,straks moet ik helemaal overnieuw beginnen in de bak.
met de wonden gaat het wel goed,maar ik denk dat het wel litekens worden,dan ga ik nog veel meer balen op z,n kont is een behoorlijke grote grote plek en op z,n hoofd 4 wondjes ,aan de zijkant van z,n buik2,op z,n rechterachterbeen 6 wonden,en bovenaan z,n achterbeen een flinke snee.
de zwellingen zijn weg,en hij loopt gelukkig ook niet kreupel.
maar het staat zo onverzorgd,hij zag er net zo goed uit,maarja als hij maar geen pijn heeft ben ik allang blij!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:16

ah wat zielig voor jou paardje zeg!!
maar wat een l*l is die zoon zeg... wat denkt ie wel niet! ik zou echt eens een keer goed tegen hem uitvallen (hoe wel je daar ook wel mee uit moet kijken omdat hij het "zoontje van de baas" is natuurlijk Koe ) en eens met zijn vader praten.

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:20

jeesss, wat zielig voor jouw en je paardje!!!
gaat het wel een beetje met Jaguar??

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:17

hier walg ik zo van.
ze denken alleen maar om hun eigen paard.
vertel hem maar eens gauw de waarheid meid dit kan niet. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:38

Het is de zoon toch? Ik zou naar de staleigenaar gaan en er op staan dat dit nooit meer kan gebeuren!

Zelf ben ik zo'n ziekerd als ik dan niet serieus wordt genomen op zoek ga naar andere stalling, maar ja zo ben ik.

Hij en zijn zoon zijn verantwoordelijk als ze andere paarden bij jouw paard jagen om van te voren in te schatten of het goed gaat en in de gaten houden of het goed gaat, zo niet dienen ze meteen aktie te ondernemen. Nu was je erbij, de volgende keer??

Hedwig

Berichten: 56
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:07

Zo ik zou boos worden!
Net zoals jou hoor!Oeh dat mensen
soms alleen aan zichzelf kunnen denken!
Nou geef je paardje maar een Kusje en wens
hem beterschap.

Je ben nooit uitgeleerd over paarden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, NorwayFjord, Sanet, stal_HD en 27 bezoekers