Ilonka gaat voor de koets

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Ilonka gaat voor de koets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 15:27

Hoi hoi,

Ik moet gewoon even meedelen dat Ilonk morgen naar Hellendoorn "verhuist" voor een maand, daar wordt ze dan beleerd voor de koets! Ik vind het helemaal geweldig, want ik durf het zelf niet meer, en nu wordt het door een vriendin van mij gedaan en de staleigenaar.
Dinsdag gaat ze er voor het eerst voor. (Ze heeft al veel gesleept en geploegt) Spannend dus!
(Ohja ik durf het niet meer omdat de eerste keer dat Ilonk voor de koetst stond ze is gaan bokken, de broek door midden sloeg, uit het lamoen sprong en er vandoor ging. Onder het bokken had ik dus steeds twee achterijzers voor mijn neus, brrrr. Daarna heeft ze weer gesleept en geploegt, maar voor de koets...... Iemand anders moet eerst een keer laten zien dat het kan)

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:44

veel succes!!! Ons wel op de hoogte houden he!!

gr linda

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:55

veel succes ja
en we horen wel hoe het is gegaan

groetjes claudia

identiek is t einde!!!!
maar juweel en lipton blijven ook altijd mijn lievelingen!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 20:46

Als de eerste keer voor de wagen zo is afgelopen kan ik me voorstellen dat je haar nu laat beleren!
Veel succes en heel plezier met mennen straks!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 00:30

Ilonk heeft dus vandaag weer voor het eerst (in 1 1/2 a 2 jaar) voor de koets gestaan. Ze liep heel braaf weg, en heeft de hele weg braaf gestapt. (Ritje van ongeveer 20 minuten, don't push it!)
Het enige dat ze stom vind is stil staan, dan gaat ze echt staan drentelen maar dat zal er wel uitgaan. Heeft onder het zadel ook een poos geduurt.
Ze loopt alleen verschrikkelijk afgebogen, net alsof je heel hard aan de teugels (ehm leidsels?) trekt. Maar op het laatst ging ze ontspannen en ging haar hoofd in een wat natuurlijkere houding. Ook ging ze toen lekker briezen.
We zijn alleen nog maar in stap geweest, en ze werd, aan een los touwtje nog wel vast gehouden. Maar het is een begin en weer een positieve ervaring voor ons allebei. Zaterdag gaat ze weer en dan gaan we ook draven, spannend!
So far so good!

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers