Er is al een topic met Fleur erop en die kun je hier vinden: [HAW] Brenda buiten aan het dressuurtrainen met Fleur
Maar zoals ik daar al zeg heb ik er dus ook opgezeten en die foto's komen hier

Jaja ik zit erop hoor
Nog steeds midden in Goirle.1.

Wieeeeh! Brenda loopt nagevelijk! Hoewel het hier nog steeds maar twee seconden waren (ze gaf na, maar zodra ik ontspande met mijn handen kwam ze meteen weer omhoog) Later werden de stukken waar ze zo liep steeds langer!
2.

Koud? Hoe kom je daar nu bij!?

3.

En alweer dichtbij Brendas thuis, weer een stukje nagevelijk, maar lange stukken vond ze erg moeilijk, dus het bleef bij een paar passen en toen ging de neus steeds weer de lucht in
4.

Psssssttt... Fleur! De linkderbeugel is korter

5.

Toen waren we bij stal aangekomen en ging ik Brenda (in stap want het was een blubberzooi) nog eventjes aan het werk zetten en loswerken. Ik rijd steeds op de volte en vraag overdreven stelling, omdat de pony dit ook moeilijk vindt.
Artistieke foto

6.

7.

Nagevelijk, maar naar mijn mening mag het dieper
8.

Op het einde was het rond staan tijdens het halthouden helemaal niet moeilijk meer! Alleen staat ze een beetje diep, maar voor een pony die het nog niet goed kent vind ik dit echt super! Vierkant staan laten we maar over aan Fleur

9.

Hierna ging Fleur en weer op en die foto's zijn dus hier te zien: [HAW] Brenda buiten aan het dressuurtrainen met Fleur
hebbe hebbe hebbe