binnen of buiten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rijden jullie buiten of binnen?

Altijd buiten
20 (46%)
Altijd binnen
1 (2%)
Als het regent binnen, anders buiten
9 (20%)
Als ik kan binnen, anders buiten
5 (11%)
anders, namelijk............
8 (18%)

Totaal aantal stemmen: 43


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

binnen of buiten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-02 14:45

Hey,
als jullie gaan rijden, rijden jullie dan buiten of binnen (gaar alleen over de lente/zomer)? Of ligt dat aan het weer?


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-02 14:46

Ik rijd trouwens altijd buiten, ook als het regent. Op concours kan het immers ook regenen!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 14:51

ik rijd altijd binnen...........een keer per week op de manege Haha!
Maar als ik kon kiezen, zou ik wel vaker buiten rijden, alleen als het regent is die binnenbak wel erg lekker!!
hiervoor reed ik ergens waar alleen een buitenbak was, heb een keertje gereden terwijl het vet hard sneeuwde. Dat was niet zo leuk, de paarden hadden er ook geen zin in die gingen gewoon lekker met hun kont tegen de wind in staan. Schijnheilig

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 15:38

1 keer in de week op de manege, in de binnenbak. Maar als het lekker weer is rijden we ook in de buitenbak.

En verder rij ik met Iwan gewoon buiten in de bak

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 16:06

ik rij met normaal redelijk en mooi weer buiten en met regen of andere troep binnen, je hebt gelijk dat het op concours ook kan regenen maar dat oeffen ik zo min mogelijk!! Haha!

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 16:14

Wij hebben alleen een buitenbakje, dus ik rij het hele jaar door buiten.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 16:19

Ik rij ook aaaaltijd buiten, omdat bij Nic's stal gewoon geen binnenbak zit Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 17:10

Meestal in de binnenbak! Soms in de buitenbak of op de drafbaan....maar meestal rijden daar al de dravers dus ga ik meestal maar in de binnebak

22 Januari verwachten we ons kleintje


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 17:21

met slecht weer binnen, anders buiten, met de jongere pony's rijd ik eerst binnen, en dan pas naar buiten. Omdat ze buiten meer zin, rij ik die eerst altijd ff binnen, zodat ze wat rustiger zijn.

LINDA

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 17:50

Wat noemen jullie eigenlijk buiten? Is de buitenbak al buiten of echt op de hei of in de bossen buiten? Ik rijd 1 keer in de week op een manege en daar rijden we altijd buiten (echt buiten. bossen, hei) Het moet wel heel gek zijn als het door het weer komt dat we niet buiten rijden (heel hard regenen en onweer enzo) In de winter rijden we ook gewoon buiten alleen als het om 5 uur al donker is of als het gevroren of gesneeuwd heeft niet.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 19:10

In het voorjaar, zomer en najaar altijd buiten, ook als het regent. 's Winters meestal binnen tenzij het relatief zacht weer is en de bodem het toelaat.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 23:44

Ik heb "anders" gekozen, wij hebben nl. geen mogelijkheid om binnen te rijden, dus rij ik altijd buiten, zomers en ´s winters, weer of geen weer!
De eerste winter op onze huidige stal, was het wel erg wennen; ik kwam van een stal waar we alles hadden, behalve de mogelijkheid om de paarden buiten te zetten Verdrietig ! De enige tijd dat we niet echt kunnen rijden, is ´s winters als de grond bevroren is. Nog niet eens zozeer omdat het rijden onmogelijk is, alswel dat je gewoon ijskoud wordt }> ! daarom wandel ik dan meestal, blijf ik zelf veel warmer bij Knipoog ! (Om heel eerlijk te zijn mis ik de hal soms wel hoor, ook als we een cursus hebben en het regent heel hard, maar dat is dan ook het enige wat ik aan onze vorige stal mis Scheve mond en dat is gelukkig niet zo vaak Knipoog !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 08:10

Ik stemde op 'anders namelijk...'

Cerise staat op een pensionstal met alleen buitenbak, maar als ik les op de club heb, dan lessen we met minder goed weer gewoon in de binnenbak.

Verder ga ik met slechter weer behalve 1x per week les, ook 1x per week 'gewoon' in de binnenbak van de manege rijden, dus ff Peter vragen of hij ons met de trailer wil rijden grinnik.
Dit omdat we (nog) een slechte buitenbak hebben met regen e.d.
Maar in de toekomst wordt dit verbeterd! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 2 bezoekers