naampjes :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 21:18

Hoi Hoi!

Op 30 mei is mijn verzorgpony Marjon uitgeteld. We zijn druk bezig geweest met namen uitzoeken, maar eindelijk hebben we een besluit genomen! Nu wil ik alleen nog weten wat jullie ervan vinden!

Hengst: Yellow.
Uitleg: Als het een hengstje wordt koopt Inge (Mijn beste vriendin, waarmee ik Marjon en Mysty verzorg) hem omdat de eigenaren geen hengst willen (ook geen 3 pony's, maar als het een merrie wordt koopt Inge Mysty). De naam is verzonnen door Inge. Nou ja, gedeeltelijk. Inge wou hem een 'kleur' naam geven omdat hij bij Pinky (wat roze betekend) komt te staan. Eerst zou het Purple worden maar dat vind ik echt om te Misselijk -en! Knipoog Maar Yellow vond ik dus ook wel cool Lachen Klinkt lekker pittig, wat jullie?

Merrie: Bailey
Uitleg: Jaja de merrie naam mocht ik dus verzinnen. Hoe ik op Bailey kom? Van Bay de kleur Bruin. Maar bayley staat zo stom! Neej bailey komt niet van Baileys Ice Cream (wel jummie *LOL*).

Nou... Wat vinden jullie ervan???

Liefs, Kimmy die met smart op Bailey of Yellow wacht!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 21:21

Ik vind het koele namen!! Echt wel!! vooral Yellow vind ik stoer klinken!!! Party!! ik hoop dat ze er snel zijn.. en dat er snel foto's zijn *LOL*

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:38

Ik vind ze allebei heel erg leuk!!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:07

ik vind ze ook leuk maar..ik wist het lekker al!!! Tong uitsteken

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 23:01

wet je wat gebruikelijk is binen het stamboek?dat het veulen begint met dezelfde letter als de moeder
dus zou het met een M moeten beginnen.komt er ook een stalnaam voor te staan?
en hoe heet de hengst die de merrie gedekt heeft?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 23:01

oohhhooohhhoooohhh wat gemeen Extreme duivel
van inge gehoord neem ik aan? Haha
Je komt wel snel kijken he als het veulntje geboort is want voor je het weet issie verkjocht en issie van ons Extreme duivel Haha! haha! Lachen

Groetjes Kim

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 23:08

hoi sanderijn,

wij houden ons niet aan stalnamen Extreme duivel Clown
Haha. Nee we hebben ons er tot nu toe nog nooit aan gehouden en dat waren we bij dit veulentje ook niet van plan... Anders zouden al die pony's met een M moetn beginnen (jaaaaah grote toeval maar Mysty begint met een M).
oohh wacht! We hebben een 'eigen' stalnaam die met een M begint NL Mystic's! hihi
Dus het word Mystic's Bailey en Mystic's Yellow Lovers Koe. Haha dit hebben we wooit bedacht (is dus niet officeel) en ik vond het zw cool klinken dat we het eigenlijk steeds ssngehouden hebbe... oei oei ik geloof eigenlijk dat dat niet eens mag Schijnheilig
Naja BOEIUH! Lachen

Groetjes Kim

ps de vader (van alle 3, Pinky, Mysty en het aankomend veulntje) is Tenkhoeve's Roman

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 02:47

heel tenkhoeve's roman,wel leuk.
ik heb wel een officieel geregistreerde stalnaam voor als ik ooit veulentje ga fokken.ik vond de naam zo mooi en dacht,als ik nu al laat registreren kan niet straks iemand anders mij voor zijn.....dus op mijn naam geregistreerde stalnaam=Awen(betekent in het oud keltisch:drie lichtstraal,goddelijke wijsheid.)