onze paardjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

onze paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 10:45

Een paar mooie foto's van onze dravers die ik de laatste tijd gemaakt heb:
Ofir die net als een gek door het weiland aan het rennen was en net ff stil stond:
Afbeelding

Techno en Yankee aan het rennen (gelukkig draven ze hier Haha! )
Afbeelding

Techno en Yankee samen Lovers Heel onschuldig. Ze waren aan het vechten, toen ik kwam 'storen'.
Afbeelding


En een hele mooie van techno, (net een jaar oud). Ik had er geborsteld en de manen naar een kant gekamt, zo ziet ze er een stuk volwassener uit! Normaal is het één bos haren! Frusty
Afbeelding

En nog een mooie van Ofir, die grasmaaier aan het spelen was achter het huis, Dit was voordat ie aan de druivenplant begon, toen heeft mn vader hem weer het weiland in gejaagd Extreme duivel : Afbeelding

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 11:22

mooe paardjes die enen foto heeft een zweefmoment gaaf man maar jha et is maar net of je goed klikt natuurlijk hah!
de ene laatste heeft een dun nekkie maar staat wel bij um!
1 van jouwn paardjes lijkt wel een beetje op mijne die dat die zo mooi showd alleen is de onze nog wat kleiner is nog maar een entertje en arabisch maar coole paardjes!!!!.


veel liefs-priscilla Pling

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 13:06

leuke foto's! Lovers Vooral die laatste foto is heel mooi... mijn paardje trekt ook zoveel mogelijk bladeren van de druivenplanten af als ie de kans krijgt }> en de manegeeigenaar is er nog wel zo trots op Schijnheilig

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 13:00

Ofir loopt wel vaker los achter het huis, we doen dan een lint voor de oprit zodat ie er niet uit kan en het bevalt hem best. Meestal wil ie niet eens meer het weiland in.. Haha!