kleine stapjes....*update*ben er geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

kleine stapjes....*update*ben er geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 11:57

in de richting van een eigen paard Tong uitsteken
eigenlijk ben ik pas een week bezig, ik heb al stalling.
Zomers dag en nacht buiten, swinters overdag in de paddcok en savonds op stal, grote buitenbak waar ze speciaal voor mij voor verlichting gaan zorgen. Er staan nog 4 ander paarden namelijk de polopaarden die ik altijd verzorgde dus het is er lekker rustig en het kost me bijna niets.
Een lot uit de loterij!
Dus vanavond ga ik naar een paardje kijken anders heb ik niets aan die stalling Knipoog het is een merrie variant x saluut van 9 jaar. Eigenlijk boven mijn budget maar ik ga er niet vanuit dat ijk het eerste paard dat ik zie meteen koop. Verder heb ik nog een merrie op mijn lijstje staan een balzflug x rinaldo van 7 jaar.
Het liefste heb ik een merrie dan kan ik er ook mee fokken *LOL*
Voor mijn vriend gaat het allemaal veel te snel afgelopen weekend zei hij heel voorzichtig misschien moeten we maar een paard voor jou kopen en ik ga als een gek op zoek hij staat nog verstijfd van schrik toen ik hem gisteren cvertelde dat ik al ging kijken Vingers aflikken maar we nemen de tijd en gaan niet over 1 nacht ijs je gaat toch een verbining aan voor een aantal jaar. Ik hou jullie op de hoogte.
Laatst bijgewerkt door Diana_Mabel op 22-06-02 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:22

Cool zeg!
Welke stalling als ik vragen mag?
En ik hoop voor je dat je je droompaardje vindt!

XXX Deb

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 14:25

Achter de Colonie bij de polopaarden vroeger heette het het regthuis.
Er staan verder geen pension paarden dus je kent het niet denk ik.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:37

Neej ken het idd niet...
Maar ik wil het wel horen hoor als je heb gekeken bij je misschien toekomstige paard Lachen