jury enthausiast over dressuur tinker :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jury enthausiast over dressuur tinker :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 22:47

Zat zojuist op stal, was er springles. De persoon die springles geeft jureerd ook in de kring van dordrecht.
We hadden het over haflingers in de dressuursport.
Zij zei dat ze graag wat *niet dressuur* rassen zag, mits ze netjes gereden werden.
Zo had ze vorig weekend een tinker in de L2. "Was gewoon een hele leuke combinatie, gangen waren goed, verzorging was netjes, dan krijgen ze van mij ook gewoon de punten die ze verdienen"

Kortom, het was een leuk gesprek Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 22:51

Stef heeft weer hoop *LOL* Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 22:54

jaja, heb afgesproken dat ik alleen ga starten op wedstrijden waar ik haar als jury heb Haha!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 07:24

kewl
laatst stond er een heel stuk over scott en thea in de paardenkrant. ze had in zelhem gereden en ze vonden het erg bijzonder een tinker in de dressuur.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 09:39

Nou, dat is mooi nieuws zeg. Maar helaas denken niet alle juryleden zo, denk ik.

Ik persoonlijk vind het hardstikke super als ik een koudbloed (ik zeg het maar even zo) in de ring die verschijnen.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 09:55

Laatst reed er iemand in mee op een Shire. Ik geloof in de L1...
Het was jammer dat ze hem nog niet helemaal goed voor elkaar had want het idee was erg leuk.
Ze had niet veel punten. Dat zal wel een combinatie zijn van het ras en de manier waarop de proef gereden is.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 10:24

Straks kom ik ook aangestampt met Chester hoor!!
Zal ik ze ff een poepertje laten ruiken! Clown *LOL*

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:30

ik had laatst schoolconcours in zwolle en zou met mijn eigen paard gaan,
maar die wil niet in de trailer, een vriendin van mij kwam mij ophalen en heeft een tinker, nou mijn peerd nog een keer proberen te laden maar nee had geen zin om mee te gaan,
toen zij mijn vriendin nou dan ga je op mijn paard,
ik heb toen op die tinker van haard 2 proeven gereden en het ging goed en de juries waren ook allebei tevreden, heel erg leuk was dat,
*LOL*

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 20:14

zo hebben we op de manege ook een beestje. als je het al eens geleerd hebt,aan de teugel,en je kan het niet daarop,dan ben je toch wel erg vergeetachtig Knipoog
want die loopt direct aan de teugel,en loopt ook heel mooi(als hij loopt,want die is niet vooruit te branden Gaaaap )

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 23:24

Tada, hier komt Tos aangeparadeerd... Haha!
Dromen Eindelijk een lieve jury!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 15:10

inderdaad goed nieuws!
Misschien dat ik ooit nog eens met Shakyra wil gaan starten (duurt nog heel wat jaartjes hoor.. Haha! ) maar ik hoop dan ook zo'n jury te hebben Lachen

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:46

Ik schreef afgelopen week bij Leontine (Fotzroy) en we hadden echt een super haflinger is de L2 lopen. Die kreeg ook de punten die hij verdiende. Echt een leuke nette combinatie met een keurige aanleuning.

Ook hadden we een zeer mooi paard lopen, maar ja die liep veeeeeeeeeel te diep tsja hoe mooi het paard ook was. Die kreeg toch geen wp.

Leontine heeft me weer hoop gegeven om toch maar met el roy te starten, want er zijn dus juryleden die niet alleen naar het mooie plaatje kijken. Haha!