hoe laat aanwezig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

hoe laat aanwezig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-02 10:17

Zaterdag heb ik mijn eerste wedstrijd, nou heb ik echt geen idee hoe laat ik er heen zal gaan, Ik moet starten om half elf, hoelaat zal ik zorgen dat ik op hen terrein ben????? Dan moet ik dus nog melden, inrijden enz enz enz.

En hoe lang rijden jullie gemiddeld los?????

alvast bedankt
anique


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 10:28

Nou, een uur van te voren is voor mij altijd precies goed. Ik rij meestal een half uurtje in en heb ik dus nog een half uur de tijd om op te zadelen en me te melden enzo. maar hoe lang doe jij er over om in te rijden?

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-02 10:37

tja per dag anders ik stap altijd wel vrij lang.....

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:14

Het ligt er bij mij aan. Als ik naar een wedstrijd toe ga rijden, kom ik meestal geen heel uur van te voren, omdat ik anders heel lang stil moet blijven staan en dat is niet zo bevorderlijk voor mijn zenuwen en zo. Dan zorg ik dat ik er minstens een half uur voor ik moet starten ben, meestal is het nog iets meer.
Met de trailer is een uur van te voren wel minimaal. Ik hoef maar 20-25 minuten los te rijden, maar ik wil ook op tijd betaald hebben enzo en als het inloopt wil ik toch ook datie goed los is.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:31

Ben er altijd vroeg!! Moet komende zondag pas om 11.30 maar ik zorg dat ik er om 9.00 ben. Kan ik even naar de andere uit mijn ring kijken, anderen van onze ponyclub kijken, terrein verkennen. Meestal stap ik er dan 3 kwartier van tevoren op. Das lang genoeg anders is Haike leeg. Na mijn proef dan even uitstappen, naar de tent brengen en even laten eten aan de draad. Dan moeten wij 1 uur voordat het viertal moet er weer op van onze commandant, je hoeft dan nog niet serieus te rijden. Viertal rijden, naar de tent en even aan de draad zetten. Later weer klaarmaken voor de parade en na de parade Haike naar de trailer brengen. Terug naar de tent om mee te helpen af te breken en op de prijsuitreiking te wachten.
Tussendoor ga ik altijd bekenden(clubgenootjes, concurrenten, kenissen, enz.) spotten!

VEEL SUCCES ZATERDAG!!!!!!!!!!!!!

Quana
Berichten: 28
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:52

Altijd verschillend van mijn uur, omdat we nog met andere van de manege zijn, maar altijd ongeveer een uur voor de eerste moet starten.

~Natasja is the best 4ever~


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 21:05

Ik ben er meestal een uur van tevoren als het dichtbij is op een bekend terrein, anders zorg ik dat ik er 1,5 uur van tevoren ben als ik het in één keer kan vinden *LOL* Dan ben je hoe dan ook op tijd en hoef je niet te stressen als je een bordje mist...behalve dan dat je moet keren Tong uitsteken

Ik rijd meestal een kwartier tot twintig minuten los, tussen de proeven moet je ook vaak een half uur wachten en als je dan ook nog moet springen...Haha! En twintig minuten is ook lang zat om de meeste paarden los te krijgen, op concours kunje ze toch niets meer leren *LOL* (de eerste wedstrijd zat ik er iets eerder op, toen was hij behoorlijk kijkerig en had ik iets langer nodig om hem er doorheen te krijgen. Maar je merkt met zadelen al hoe je paard is *LOL* )

verania

Berichten: 2061
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Zaltbommel

ha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 08:53

Hoi,

Leuk hoor je eerste wedstrijd.
Nou ik raad je aan om er zeker 1,5 uur van te voren te zijn.
Dan kan je alles rustig aan doen geen stres voor je paard (vooral omdat dit de eerste is voor jouw)
Je kan op gemak het terrein verkennen.
Nog even inschrijven, naar de wc en zadelen en losrijden en dan een superproef neerzetten natuurlijk.
Nou als je bent geweest vertel even hoe dat was.

Of is dit al een oud bericht nou ja maakt niet uit.

gr

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 12:56

Ik ben er meestal 1.5 uur van te voren. Dan kan ik even rustig het terrein verkennen, kijken in welke ring ik moet, koffie drinken en roken! Vooral dat ivm de zenuwen!! Haha! Ik rij ongeveer een half uurtje los, dat is voor mij meer dan genoeg want als ik langer rij heeft Gabber het al dik gezien!!
Succes

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:10

Je mag er best ruim vatevoren zijn, ik houd meestal 2 uur van tevoren aan. Je moet er ook rekening mee houden dat de rubriek zomaar maximaal een uur vervroegd mag worden als er veel uitvallers zijn!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pony33 en 12 bezoekers