Gevallen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 22:27

Wat ik van het weekend heb meegemaakt, was wel het laatste wat ik had verwacht met Nina. We waren aan het galopperen op een bospaadje, waar we eigenlijk altijd galopperen en een half uurtje daarvoor ook nog waren geweest in galop, lagen we ineens met z'n tweeen op de grond.
Ze was onderuit gegaan, blijkbaar ergens over gestruikeld. Ik schrok me dood. Ze lag echt gestrekt naast me, zelfs haar hoofd zat onder het zand. Ze stond gelukkig snel weer op zonder problemen, ik iets minder makkelijk, ik had flink last van m'n schouder. We waren redelijk dicht bij huis, dus maar ernaast terug gestapt. Even allebei bijkomen van de schrik. Ze was er zelf ook ondersteboven van, want op de terugweg liep ze constant vlak achter me, met af en toe een zacht duwtje in mijn rug of arm en dat terwijl ze normaal nogal haast heeft om thuis te komen, dat was heel lief. Bij stal nog even in de losgooibak laten draven en galopperen, maar ze had verder gelukkig niets. Ik heb er daarin tegen een gekneusde arm en schouder aan overgehouden, pijnlijk, maar allang blij dat Nina niets had.

sonjas
Berichten: 154
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: andel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 00:42

he bah Boos!
balen zeg maar gelukkig is er niet iets heel ernstigs met jou of je paard
beterschap
groetjes sonja

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 19:01

Schrikken is dat he? Gelukkig alles redelijk goed afgelopen.
Zelf lag ik verleden week er ook bijna naast, of eigenlijk ervoor, toen mijn paardje op haar knietjes viel. Was gelukkig ook op zand en niets aan de hand (rijmt Haha! )
Lief dat ze zo met je mee liep.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 19:30

hopen dat je arm snel geneest!
ben zondag met isabelle ook op de knieën gegaan,zij heeft een hele geschaafde lip,en ik zeer aan mijn schouderblad eraan overgehouden Scheve mond

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 20:35

Dat is schrikken!
Ik ben ook eens gevallen met Mazzel, en toen zat de schrik er ook goed in!
Beterschap met je schouder!