Beta2 standaard voldoende??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Beta2 standaard voldoende??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 08:07

Mag je met een bodyprotector beta2 standaard crossen??
Ik kan een bijna niet gebruikte overnemen voor 75 euro is dit te veel??
En zou een maatje M passen voor iemand van 1.80??
Ik moet hem over de post laten komen, dus dan kan ik niet passen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:39

hoi

je kunt hem altijd het beste passen hoor!! Want ze zijn heet verschillend kwa maat!!

gr linda

toontje
Berichten: 94
Geregistreerd: 28-10-01

beta 3 / level 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:54

hoi voor de officiele cross moet je een bodyprotector hebben van beta 3 of level 3 ik dacht een paars label. beta 2 is oranje

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 15:36

Mag die 2 nu wel of niet?? Dit is em, ik heb er dus 0,0% verstand van dus als jullie mij dan tips kunnen geven.,.....
Afbeelding

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 15:32

ik dacht dat alleen level 3 toegestaan is, maar ik weet het niet helemaal zeker...... 75 euro voor een bodyprotector in goede staat is een redelijke prijs. die van mij kostte 235 euro (520 gulden !!!), dus, het valt nog mee....nou heb ik ook een hele goeie hoor...


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:30

Nou Kaat, volgens mij is dat niet waar hoor, het enige dat er verplicht wordt gesteld is "een" bodyprotector. De meeste komen uit Engeland en daar wordt voor de cross level 3 aangeraden. Voor springen 2 en dan voor jonge kinderen die dressuren level 1.....
Maar ik weet zeker dat heel veel mensen crossen met een level 2 bodyprotector, die level 3 zijn vaak heel duur (daar weet jij alles van he Kaat Tong uitsteken ) en als je af en toe een crossje rijdt, dan lijkt mij level 2 ook voldoende.

katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 22:50

marieketencate schreef:
die level 3 zijn vaak heel duur (daar weet jij alles van he Kaat Tong uitsteken ).


ja, dat weet ik zeker ja, ik ben nog steeds blut! Lips are sealed maar goed je hebt er ook wel wat voor, toch?

Als je af en toe een cross rijdt kan level 2 ook wel denk ik ja... mijn vorige was ook level 2 (tot en met de M pony's gereden, toen brak hij ineens doormidden.... en ben ik op zoek gegaan naar een wat veiliger exemplaar. want het is toch wel een prettige gedachte dat je in ieder geval een veilige bodyprotector hebt als je Z gaat crossen....)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fangio en 45 bezoekers