Problemen met inloggen???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Problemen met inloggen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 13:43

Ik kan regelmatig niet inloggen, wel om een berichtje te plaatsen, maar tussendoor lig ik er steeds uit. Ik moet me telkens weer aanmelden.

Iemand meer dit probleem?

Bart help??????

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 19:46

Volgensmij zijn er wat inloggen betreft niet veel dingen gewijzigd. Hoe lang heb je er last van en werkt het nu nog steeds niet?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:32

Yep ik heb er ook last van, nu nog alleen tjechisch leren, want alles staat nu in een vreemde taal wat ik niet kan lezen Verward

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 11:14

Ik heb er vaak last van, nu nog steeds helaas. Zodra ik een berichtje plaats moet ik me aanmelden, dan wordt het berichtje geplaatst en vervolgens ben ik weer uitgelogd.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 11:38

altijd of soms?
en sinds wanneer?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 14:00

Vooral op m'n werk heb ik er last van (anti-bokt-werktherapie Verward Haha! )

Thuis heb ik 't niet echt gemerkt, maar daar heb ik ook weinig gebokt de laatste tijd.

Ik heb er nu ruim een week last van...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 16:09

ik was nu opeens uigelogd terwijl ik altijd automatisch ingelogd ben... ook nogal vaag.. en met berichten plaatsen op eenmaal andermaal geeft op sommige topics Debug fouten...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 18:39

Kan je die fouten de volgende keer aub even copy/pasten? Thanks!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 14:42

Jammer alleen dat ik geen foutmeldingen krijg Verdrietig

Wanneer ik me aanmeld en ik op het forumoverzicht terugkeer ben ik alweer uitgelogd... dus ik zie mezelf nooit aangelogd staan... *snif*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 16:39

Dat heb ik ook gehad toen ik niet automatisch ingelogd stond. Tijdens het bokken, meestal tijdens het typen van een (lang) bericht, was ik ook opeens uitgelogd. Ik kreeg ook geen foutmelding.
Als ik automatisch inlog heb ik er geen last van.

Geen onderschrift.


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 22:54

Maar op m'n werk sta ik ook op automatisch inloggen... en dan ben ik dus niet ingelogd.

Daarentegen bok ik nu op dit moment thuis en dan heb ik er geen last van, vaag... Verward

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eefje_Sammy en 4 bezoekers