losgebroken pony gevangen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

losgebroken pony gevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 23:00

Ik reed vanavond naar staltoe toen de auto voor mij vol in de remmen ging ik natuurlijk ook want het is daar buiten bebouwde kom dus we reden minstens 80.
Ik zat alweer te balen want ik was weeeeer eens te laat (zou mijn stalhouder ophalen)
liep er ineens een shet over de weg met een hele lange ketting erachter...
Nouja snel auto aan de kant en toen shet vangen.
Shet was een echte snert en oliebol want die liet zich dus niet pakken uiteindelijk kwamen er meer auto's bij en hebben we 'm klem gezet.
Ik en nog een man grepen de ketting tegelijk toen hij langsvloog.
Ik liet snel weer los heb nu de balren op m'n vingers staan maar die man hield vast de pony kwqam omhoog en draaide zich toen vast in de ketting je hoorde 'm eucht heuuuuuuhhhhh doen naar adem en toen stond ie stil Schijnheilig snel de ketting van z'n hals af en daar kwma de eigenaar al aan op de fiets hij was er vandoor gegaan *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 00:09

Wat een mormels zijn het toch, die Shets... *LOL* Maar geef dat beest eens ongelijk. Als ik de hele dag aan de ketting moest staan ging ik ook iets verzinnen om me te vermaken! Haha!

Maar ja, om dat nou op een gevaarlijke weg te doen... Ik ben in elk geval blij dat er geen gewonden zijn gevallen.

Marije_jiplover

Berichten: 25251
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 08:36

Ik heb het ook een keer gehad, alleen deze shet had helemaal niks om, was gewoon onder het hek van zijn paddock doorgekropen. Maar het was al bijna donker en een zwarte shet... Ik wist gelukkig waar de pony vandaan kwam (stond-ie ook nog vlakbij) daar aangebeld en toen waren ze blij dat ik hem terug kwam brengen en hebben ze hem maar in de stal bij hun andere paard gezet en ze zouden de volgende dag nog een schrikdraadje erbij hangen op shet hoogte.

En ik heb ook een keertje gehad, dat ik met mijn vriend reed en dat er gewoon vier paarden los over de weg reden! Gelukkig ook nog vlakbij hun wei en ik wist ook van wie ze waren. Nou, de Tinker, Haflinger en KWPNer hadden we zo gevangen en terug in hun wei gebracht, maar toen moest die stomme shet nog en die had helemaal geen zin om zijn vrije leventje op te geven. Gelukkig hadden deze paarden wel allemaal een halster om en uiteindelijk hebben we die snertlander ook weer terug in zijn weitje gekregen. En natuurlijk nog even de eigenaren gewaarschuwd...

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:41

Ik was er gelukkig niet bij, maar doordat werklui het hek van de wei hadden laten openstaan, liepen verleden jaar de twee Shires en mijn Clydesdale los op een erg drukke doorgaande weg. Die lompe van mij stond al voor een auto te kijken. Gelukkig kon iedereen op tijd stoppen. Uiteindelijk liep het hele bestuur van het dierenasiel de paarden weer terug te drijven Haha! . Alles goed afgelopen, net als bij "jouw" sjet.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 10:09

Jeetje, die shetlanders ook altijd!
Ik weet nog wel dat Sylfester ook altijd uitbrak. Als er dan een groep ruiters door het bos reden, dan liep hij altijd stukken mee met die groep.
Ze hebben hem wel eens helemaal bij de Wiesselsekampweg vandaan moeten halen (daarbij sprengenhorst)

Gekke shetlanders Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, ElinaSK, jitskenienke, Maritelisab, Natascha en 16 bezoekers