Onze kat is terug!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Onze kat is terug!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 22:43

6 weken geleden was onze kat Nermal weggelopen. Omdat ze al 12 was en de laatste tijd niet 100% gezond was, had ik het idee dat ze weggelopen was om dood te gaan.

Overal gezocht, briefjes opgehangen, asiel gemeld en Amivedi, maar helaas allemaal niks.

Ik had de hoop inmiddels echt al opgegeven, maar vanavond ga ik iets uit de auto pakken en hoor heel hard mauwen

Automatisch toch weer even kijken en daar stond ze: vel over been, maar verder gezond Lovers Lovers Lovers

Ohhh, ik ben wel zo verschrikkelijk blij en opgelucht. Nu kan ik me weer heerlijk elke avond aan haar ergeren omdat ze languit over mijn toetsenbord ligt }> Lovers Lovers


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 00:16

hahahaha
je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt !!!!!!!!!
ben erg blij voor je dat ie weer terug is
wij hebben het ook een keer gehad hoor, onze kat was van 10 hoog gesprongen we hadden nooit verwacht dat ie nog zou leven, maar we konden hem nergens (dood) vinden
tot dat ik hen 1 maand later zag zitten mager, voor de rest mankeerde hij niks gelukkig
groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:08

JIPPIE!!!!!!
Oh Ireen, wat fijn zeg, dat ze terug is. Wat een opluchting he? Haha!
Nou maar lekker van haar gaan genieten, zelfs als ze over je toetsenbord heen ligt... Knipoog

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:56

woooww!!! dat is echt geweldig!!! ik kreeg er gewoon kippenvel van.....onze kat: mickey is ook weggelopen en die is nooit meer terug gekomen Verdrietig ik had de hoop opgegevene maar stiekem hoopte ik hem weer te zien. Wij hadden overal posters opgehangen met foto ed. en asiels gebeld maar niet noppes niks. Hij was net weggelopen toen hij het kokertje was verloren! dat is nou eens extra rot.....de dag erna hadden we em dus voor het laatst gezien...maar k weet niet...ik heb zo'n idee dat mickey nog leefd maar dan ergens bij andere mensen..misschien dat iemand haar heeft meegenomen ik hoop het maar en dat ze daar een goed leven heeft..... Knipoog


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:57

hey wat fijn dat Nermal er weer is joh!!!
wat zal jij raar hebben staan kijken toen ze aan kwam lopen!!

Ben blij voor je hoor!! *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 22:03

nou echt leuk voor je hoor, beter zo, weet je tenminste weer iets.
Anders leef je maar in onzekerheid, dat is ook niets hoor
Geniet maar lekker van je poes

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 22:14

heyyy

die rare katten he!! Altijd terugkomen als je denkt dat ze wegblijven!! Hadden wij ook een keer!

Geef der maar een lekkere knuffel van me!

gr linda

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 23:07

Gelukkig dat ze terug is en nog helemaal heel ook. Waar zou ze geweest zijn? Misschien is ze verdwaald geweest of zo?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 10:38

O, wat fijn! Ik ben mijn jongste kat ooit drie dagen kwijt geweest en dat vond ik al een eeuwigheid.

Wat zou er nou gebeurd zijn?

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:18

Wat ongelooflijk fijn dat ze weer heelhuids is teruggekomen!! Ik word altijd helemaal blij van 'happy endings' Lachen
Geef Nermal maar een hele dikke knuffel van me (en sluit hem op in een hok) Tong uitsteken

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zsazsa_, Afanaisa91, Amazonbot, Arlette1991, Athelas, BanjerLief, Facebook, Freekfuchs, GoogleAdsense, GrapeshotBot, HELder, Kimberly520, Lau07, lillylover, limagirl, loez, MiVita, Nathachou, Nientsje, Paardennamen, Pieke_Gwen, Plonspony, Rivendell, Saintelette, Snippergroen, Sokje_6, Telpeva, Venthe, xKatinkii, XXInKA, YandexBot en 114 bezoekers