DC gaat toch naar de kermis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

DC gaat toch naar de kermis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 08:02

Nog drie weekjes en DC kan haar verband af. Haar wond ziet er goed uit en zodoende hoeft het verband er niet meer zo lang aan. Ze loopt ook heel goed op haar achterbeen waar ik dus heel blij mee ben.
Dat betekend dus ook dat ik haar mee naar de kermis kan nemen. Tenminste als brokkepootje geen andere letsels oploopt! Ik ben zo hartstikke blij en kan bijna niet wachten tot juli! Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:18

Wat ga je met haar doen dan op de kermis?
Fijn iig dat het verband eraf mag.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:08

Je bedoeld zeker de county fair?
[naam verwijderd] heeft in grijs verleden ook een trophy gewonnen op de County Fair, in het onderdeel pony-trail...was een hele 'coole' gebeurtenis, vond het waanzinnig leuk om de fair mee te maken, vind het jammer dat we zoiets in Nederland niet hebben.

Wij verstaan hier onder kermis botsautos, zweef en oliebollenkraam. dat het je op een USA fair ook wel, maar daarbij heb je ook regionale kampioenschappen varkens fokken, geiten melken, paardje rijden, taart bakken, t-shirt borduren, ansichtkaarten-fotografie... Heel veelzijdig, ontzettend leuk om mee te maken!

fijn voor je dat DC weer fit zal zijn om mee te kunnen doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:58

Een soort Royal Welsh Show, met allemaal keuringen en evenementen?
Lijkt me erg leuk, idd jammer dat we dat hier niet echt kennen.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 20:40

Het is inderdaad zoals Dees al uitgelegd heeft. Het is een waanzinnige gebeurtenis. Wij hebben inderdaad ook een aantal attracties maar de meeste aandacht gaat uit naar de dierenshows met name de paarden. We hebben ook ieder jaar rodeo's. Helaas zijn deze ontzettend duur en ga ik er niet echt heen. Ik zal in juli foto's nemen en dan zal ik ze op de forum plaatsen. Zodoende kunnen nog meer mensen genieten van deze gebeurtenis!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 21:32

Wat leuk dat het zo goed daat met DC en zeker nog leuker dat ze mee kan doen!

Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!