Het eerste verslag uit Almelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Het eerste verslag uit Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 02:46

Bleh, veel te warm, kan niet slapen, dus ga ik mijn tijd maar eens nuttig besteden aan een verslag van de eerste dag in Almelooooooo.

Vanmorgen gelukkig geen spierpijn van de endurance van gisteren, dus dat scheelde. Ik kon dus fris en vrolijk naar Almelo om de eerste ruiters en paarden op te vangen. Merilyn en Suus (Sjuimpje) zouden met Leys en Ozep rond een uurtje of 12 in Almelo zijn en na de nodige telefoontjes kwamen we tegelijk bij het stoplicht bij de manege aan. Wendy (Prakkie) zat vlak achter ons en Leontine kwam een paar uurtjes later. De eerste lichting was dus al gearriveerd!

Na de noodzakelijke dingen te hebben gedaan (paarden van de trailer, boxen opstrooien, water halen, hooi halen) zijn we naar het wedstrijdterrein gegaan. Daar nog even het een en ander geregeld op het secretariaat (heerlijk om al die Twentse accenten weer te horen!) en toen eindelijk lekker kunnen zitten in die hitte, met een drankje en voor sommigen onder ons een vette hap. Haha!

Inmiddels was Maarten ook gearriveerd en toen belde Prisca om te vertellen dat ze ergens bij Apeldoorn zaten. Hun stalgenoot reed voorop met de trailer en haar eigen paard erin, Pris en Marco reden er achteraan. Ik ging het dus niet redden om ze op te vangen, aangezien ik Lau had beloofd dat ik met haar mee zou gaan naar les. Ik moest dus op tijd terug naar Rijssen (had ook m'n ouders beloofd om thuis te eten aangezien ik de rest van de week ook pleite ben Haha!), maar het ontvangstcomité was nog groot genoeg, dus dat kwam wel in orde.

Toen ik na Laura's les Ameretto aan het uitstappen was, belde Maarten om te vertellen dat de camper het had begeven. Bij De Meern al, en hij was niet meer aan de praat te krijgen. Gelukkig hadden de grootouders van Merilyn nog een caravan die ze wel wilden uitlenen, dus zijn Merilyns ouders alsnog naar Almelo gereden om die caravan te brengen, de schatten! Lovers

Om een uurtje of 10 waren we klaar met Ameretto en toen zijn Lau en ik nog ff naar Almelo gereden, alwaar de hele ploeg in het halfduuster aan de patat zat, op de grond bij gebrek aan meubilair. Morgen neem ik zaklantarens en wat tafels en stoelen mee, dat werkt toch allemaal wat fijner! Inmiddels was Merilyn erachter gekomen dat de douche in het scoutinggebouw niet werkte, maar 10 minuten later ontdekte Suus een trucje waardoor de boel juist wèl werkte, dus gelukkig kan er normaal gedoucht worden...

Nog even fijn genoten van het mierzoete 'berendrankje' (zal proberen daar een foto van te regelen) en om een uurtje of 11 wilden Suus en onze stalgenoot Y. hun paarden nog gaan rijden... De bikkels. Dus met z'n allen naar de stallen (dat rijmt), twee paarden gezadeld en eentje (Leys) aan de hand meegenomen. Ben benieuwd of alles in het pikkedonker nog netjes terug is gekomen, dit weer wegens gebrek aan zaklampen en terreinverlichting bij de stallen Haha!.

Lau en ik zijn iig op tijd naar huis gegaan. Lau ligt nu al urenlang lekker te slapen en mij lukt het niet, maar ik denk dat ik het zo toch maar weer eens ga proberen. Morgen weer vroeg op (half 9) voor de eerste echte wedstrijddag in Almelo! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 03:17

Jij kan dus ook al niet slapen!? erg he die hitte?? ik kan er ook niet door slapen Boos!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 07:20

Meeeer we want more..
Je houdt ons wel op de hoogte he met de verslagen.
Het is wel superrustig op bokt..... Haha!

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 07:41

Klinkt supergezellig, ben benieuwd naar de eerste resultaten.
En ja het is snikheet wat da betreft ben ik niet jaloers op iedereen die nu in een caravan of tent moet slapen
Iedereen heel veel succes vandaag en veel verslagjes plaatsen hoor!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 07:41

Ja ons wel op de hoogte blijven houden he Knipoog
Wens ze allemaal maar veel succes namens mij, het weer is wel extreem momenteel.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 07:49

jaja... hier een reactie van nog een almelooooooo-ganger die zowaar in een tentje heeft geslapen. Het was prima te doen en dus echt niet warm! Lachen

Karin heeft al een groot gedeelte verteld wat er gebeurd is in Almelo, daar heb ik dus niets aan toe te voegen. Wat ik nog wel wil zeggen is dat we nog midden in de nacht een tent op hebben gezet voor Dorée en Groom. Ze wisten gewoonweg niet hoe ze dat ding op moesten zetten. Tja... toen moesten spades en ik eraan geloven om te kijken of we hun tentje op konden zetten. Halverwege de klus zag ik dat het wel goed ging en ben dus maar mijn tent ingekropen want ik moest de volgende dag (vandaag dus) gewoon werken Frusty Tja... je moet wat over hebben voor de gezelligheid! Party!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 08:57

En ik heb enorm slecht geslapen door die hitte, lag om 4 uur in bed en was om half 8 weer wakker. Vannacht mag ik in de brakke tent, tenzij ik zometeen in onze garage nog een wat betere kan vinden. Ik blijf maar één nachtje logeren, maar je moet het toch meegemaakt hebben hè!

Zometeen maar eens al het campingmeubilair in mijn autootje proppen, en kijken of er nog een extra fiets bij past. Want fietsen zijn wel handig daar, de stallen liggen net iets te ver van het wedstrijdterrein om nou iedere keer te gaan lopen als je iets nodig hebt of water moet halen. En ze zijn ook erg handig om balen zaagsel, stro en hooi te verslepen.

Grappig, ik kom al jaren op wedstrijden in Almelo, maar voor ons was het altijd 'paard in de trailer - proefjes rijden/parcoursjes springen - paard weer in de trailer - naar huis'. Voor die 15 km blijf je niet overnachten. En nu maak ik het eens als 'campinggast' mee, wel een apart sfeertje hoor! Party!!

Merilyn en ik hadden gisteren min of meer besloten dat we ons de hele week schandelijk gingen misdragen met die Twentse boeren. Maar ik heb bedacht dat dat niet zo slim van me zou zijn: ze kennen me daar tenslotte... Haha!

Anyway, het zonnetje schijnt en de lucht is blauw: Almelo-ruiters, kom maar gauw! Cool

BTW Suus heeft een klein kwartier geleden haar eerste proef gereden. Ben heel benieuwd! Prisca springt vanmiddag om een uurtje of half 4 en dressuurt vanavond om kwart voor 8, en van de rest heb ik even geen tijden bij de hand. Het verslag mag Maarten morgen op z'n werk doen, aangezien ik vanavond natuurlijk computerloos ben.

En nog een minder leuke mededeling van huishoudelijke aard: Marco heeft het kabeltje en de lader van z'n digitale camera thuis laten liggen... Frusty Maar hij was wel bereid om even heen en weer naar Nieuwegein te rijden, zei hij net vanuit zijn ouderlijk huis in Emmen (jaja, ook nog familiebezoek tussendoor). De bikkel... Maar van mij mag hij, ik wil jullie natuurlijk wel wat foto's laten zien!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 09:33

Ach... ik ben vroeger een sallandse boerenzoon geweest en Merilyn misdraagt zich nu met mij, telt dat misschien half?? Verward *LOL* (pffffff..... wordt gewoonweg doodgeknuffeld, die meid komt echt wat te kort Haha! ).

Oh ja... dat hoort natuurlijk ook nog bij het verslag. Het eerste wat ik gisteren deed was natuurlijk Merilyn een knuffel geven, dat had ik belooft!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:05

Hebben jullie Natascha Ijzerman al gespot in de Z? Met Itsa boy of Wally?
Doe haar even de groeten van mij als je wilt.... Lachen Zij is mijn instructrice.

:evaw:

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 11:55

leuk zeg Party!! volgend jaar wil ik ook naar almeloooo Pling

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:10

oooh wat klinkt het gaaf zeg hopelijk lkukt het me volgend jaar om vrij te krijgen ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!111

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:12

Het klinkt echt geweldig!! Ik vind al die verslagen altijd super om te lezen, dus kom maar op Lachen

hoe meer hoe beter! Cool

Nog een paar jaartjes.. dan ga ik ook mee Tong uitsteken

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:22

want klinkt dat gezellig zeg!
ben alleen niet jaloers dat ik niet in de hitte hoeft te rijden Haha!
alle bokkers veel succes, en Imker in het bijzonder, ze moet vanavond om 18.00 uur voor de eerste keer (in de L dressuur), dus als je haar spreekt wens haar succes van mij en als iemand een verslagje weet te plaatsen graag!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:40

Klinkt erg gezellig daar! Ik hoop dat ik volgend jaar ook in de gelegenheid ben om mee te gaan!

Kom maar op met alle verslagen en foto's! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:59

Nimber als jij en Piggie volgend jaar gaat starten in Almelo neem ik vrij om jullie groom te zijn oke!!!!

moet ik het wel 2 maanden van te voren weten ivb met vrij vragen.

trotse moeder van 2 prinsesjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 19:21

Ohhh ik ben zo jaloers! Klinkt echt zo gezellie!!! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:26

Wheehhhh, ik wil ook!!!!! Knipoog

Maar nog 1 nachtje slapen en een dagje werken, dan kom ik naar Almelooooooooo!!! Haha! Dan ga ik de boel daar onveilig maken *LOL*

Is het aan te raden een extra tent mee te nemen? En welke mannen willen zich beschikbaar stellen die donderdagavond voor 2 lieftallig dames op te zetten???? Schijnheilig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:53

Marjoleintje... volgens mij weet jij donders goed dat Marco en ik (ja... Maarten is de naam Haha! ) de aangewezen personen daarvoor zijn Haha! Pffff... wordt nog volleerd tentenopzetter *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 13:22

Purno (en ook alvast Spades) *KUS* Lovers

Thanx!!!!!! Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 8 bezoekers