M'n auto opengebroken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

M'n auto opengebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 11:57

Vanavond ga ik waarschijnlijk een nieuwe auto kopen! En je raadt natuurlijk al wat me gister dus is overkomen:

Ik werk vlakbij een drugssoos en nu hebben ze me gister de autoruit ingeslagen en de radio eruit gehaald!
Was achteraf wel blij dat ze m´n zadel en al het andere peerdenspul hebben laten liggen, anders was ik verder van huis.. maar wat een pech hè?
Ik heb gewoon nog maar twee waardevolle dingen aan m´n gebakje en dat is de brandstof die er nog inzit en de radio, die er nu dus helaas niet meer is..

Tsssssssssss poedersuiker junken, reed er gisteravond nog langs en had echt het gevoel dat als er één iets met een blik van herkenning naar m´n autootje zou kijken ik in staat was geweest om ´m achter de auto te binden whaaaaaaaa...... eikels!

Zo, moest het ff kwijt jongens! Wens me geluk met de proefrit van vanavond!

[edit:BartVB]Titel (en succes met je proefrit Knipoog)[/edit]

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 18:13

Zo das zeker balen zeg! Echt irritant dat ze niet met hun pleurespoten van andermans spullen af kunnen blijven.
Verleden jaar op vakantie is onze auto gejat, nou, je weet gewoon ook niet meer waar je kijken moet, het is zo onwerkelijk, hadden we hem wel echt hier geparkeerd?
Veel succes met je proefrit en misschien zit er in die auto nog wel een goede radio. Gelukkig heb je de rest nog, want een ander zadel zal er wel niet in de 'nieuwe' auto liggen!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 09:44

THNX, lijkt me echt vreselijk als je auto gestolen wordt, helemaal als je op vakantie bent! Gelukkig heeft m´n werk wel de helft van de reparatie + nieuwe radio vergoedt.

Proefrit was btw geslaagd, hoewel het wel even zal duren voor ik gewend ben aan een andere auto (zelfs een vette Mercedes kan niet aan mijn gebakje tippen).. zaterdagmiddag kan ik ´m lekker ophalen en kunnen we de komende jaren weer vooruit!

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:57

Gefeliciteerd met je nieuwe wagentje dan!
En dat je er maar veel plezier aan mag beleven.