Verveel me de te...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Verveel me de te...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 10:01

Extreme duivel Ik zit hier zo langzamerhand een beetje gek te worden.

Was net 2 weken weer aan het werk na 2 weken ziek te zijn geweest. Flikker ik zaterdag van Felix af op het asfalt. En niet zo zacht ook.
Ik kan nu helemaal niks, de meeste spierpijn is wel verdwenen maar ik denk dat ik een spier in mijn heup/bil flink gekneusd hebt.
Ik zit dus alweer een halve week thuis en verveel me te pletter..
Kan niet in de auto komen, opde fiets en lopen wil ook niet echt lukken.
Heb afgeopen dagen maar voetbal gekeken maar vandaag is er geen voetbal Huilen (en dat terwijl ik er helemaal niet zo van houd).

Heeft iemand nog ideeen, alle films heb ik inmiddels alweer gezien hier in huis. Al mijn BITS liggen bij Sibold(alhoewel ik nu wel even genoeg heb van die paarden.)
Alle ebay items al bekeken, de chat is ook steeds leeg en heb gister uit alle ellende Vanessa gedownload Haha! Verward met het nummer voor Fortuyn.
(toch iets te hard gevallen denk ik Clown )

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:28

Ha, hier nog zo een!

Ik heb vakantie en ik weet ineens van gekkigheid niet wat ik met al die vrije tijd aanmoet.

Niet leren, geen huiswerk.. waauw dus, maar ik verveel me nu al Haha!

en ik kan ook nog niet naar Grassie, moet ik tot vanmiddag wachten.
zucht..

en bokt heb ik al uit! Schijnheilig

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Verveel me de te...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:29

Cowgirl schreef:
Al mijn BITS liggen bij Sibold(alhoewel ik nu wel even genoeg heb van die paarden.)


Hihi... ik geniet er nog steeds van. Als ik e.e.a. uit heb (begint nu te komen!) dan ga ik ze wel weer terug sturen!
Sterkte!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:49

Als jij Vanessa gaat downloaden gaat het inderdaad helemaal niet goed met je!! }>

Kan iemand niet een paar spannende boeken voor je halen? Ik heb vrijdagavond in 1 keer een boek van Nicci French uitgelezen, kon hem niet meer wegleggen zo intrigerend. Weet de titel even niet .... Schijnheilig Daar heb je wat aan.... Frusty

Je kan altijd nog gaan punniken... }> }>

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 11:18

jaaa punniken Haha!

heb nu pijnstillers die mijn mams nog had liggen, en die werken wel.

was al op Bol.com wezen kijken. Maar ik houd eoigenlijk niet zo van lezen, alleen op vakantie dan verslind ik ze Haha!
Ik lees altijd james bond maar heb ze nu allemaal uit en de nieuwste is bij BOL niet verkrijgbaar.
En een ander boek moet wel erg intressant zijn wil ik daar in beginnen.

Misschien moet ik zelf maar een boek gaan schrijven Schijnheilig

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:07

Ik vrees dat ik de komende tijd ook veel ga lezen, u weet wel waarom Boos!
Mieke, dat boek van Nicci French heb ik ook in een keer uitgelezen, ging dat over dat meisje wat gevangen zat op die vliering?

Verder Cowgirl, ik BAAL ook, waarschijnlijk BAAL ik tot de rest van het jaar...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:19

Ja Sibold, dat boek bedoel ik!!! De beste die dat schrijversduo geschreven heeft, heb ze nl. bijna allemaal al gelezen, maar deze is echt van de eerste letter tot de laatste verslavend.

(Hoe is het trouwens met jouw rug? Ischias was het toch? Heel vervelend lijkt me en ook best wel eng..... of het wel over gaat en zo... als ik je bericht zo lees gaat het blijkbaar niet zo goed.... Boos! )

Cowgirl, je kunt altijd nog beginnen aan je memoires, wie weet wat je allemaal wel niet te melden hebt, waar anderen zich voor interesseren! Knipoog En dan wordt je beroemd, verdien je bakken met geld en dan ben je Felix eeuwig dankbaar dat hij je zo hardhandig heeft laten kennismaken met asfalt! Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:29

Mieke schreef:
(Hoe is het trouwens met jouw rug? Ischias was het toch? Heel vervelend lijkt me en ook best wel eng..... of het wel over gaat en zo... als ik je bericht zo lees gaat het blijkbaar niet zo goed.... Boos! )


Het is slechter dan slecht. Dokter had een vermoeden dat ik een hernia had, ben afgelopen maandag naar de neuroloog geweest en die bevestigde dat, op L4-L5 en vermoedelijk ook S1-L5. Krijg binnenkort een MRI-scan en dan gaan ze kijken wat er aan gedaan kan worden, opereren of niet. Dus... voor mij de komende tijd, veeeeeeeeel boekjes lezen. Ik moet "rust" houden, mag vooral NIET tillen en niet teveel in een houding zitten. Nu kan ik uberhaupt al beroerd zitten (ik bok nu ook liggend met een laptop op mijn buik) dus met dat zitten, zit het wel goed, haha. Boos! Lopen gaat wel redelijk goed, helemaal invalide ben ik nog lang niet. Vergeleken met 4 weken geleden gaat het vooral niet achteruit. Dus dat is positief.

Leuk is anders... en ook ik verveel me te pletter.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:40

Met een beetje mazzel is je pijn snel weer over Lachen
Ik ben zaterdag ook van een paardje gelazerd, ook eigen schuld dikke bult, in eerste instantie voelde ik nix, maar 's avonds enorme spierpijn overal waar ik met mijn lichaam de grond had geraakt, ik kon amper nog lopen want vooral mijn heup en achterwerk moest eraan geloven Haha!
Maar goed, nu is het helemaal over, nergens meer last van Lachen

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 18:24

Voor al die mensen die zich nu te pletter zitten te vervelen, daar heb ik wel een aantal klusjes voor. Zoals jullie weten restaureer ik een oude Land Rover dus werk zat. Zeg maar wat je wilt doen: de stoelen opnieuw bekleden, de panelen schuren en lakken, raampjes schoon maken, nieuwe bekledingdelen voor het dashboard, de hemel, de deuren en de overige binnenpanelen. Voor de diehards heb ik nog een voor- en achteras te reviseren, een versnellingsbak en voor de liefhebbers ook de motor *LOL* *LOL* Kom en ammuseert U.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 22:00

als je je verveelt is het inderdaad een heeel leuk idee om te gaan bokken Haha!

Lang Leve De Glazenwasser
Kortom: LLDG


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie