Wat vinden jullie van..........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Wat vinden jullie van..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 15:23

Wat vinden jullie van de hengst "Fritz power" en de merrie "partys doc pal"? Ben benieuwd hoe ze zijn en wat ze hebben gepresteerd.


Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Fritz Power

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:15

Fritz Power vererft mooie kinderen die het heel goed doen in de halter, niet alleen als ze jong zijn maar ook op oudere leeftijd.
Daarbij worden ze in vele onderdelen geshowed, hunter under saddle, pleasure, reining, trail, showmanship etc. etc.
Een heleboel van zijn nakomelingen zijn prestatiepaarden. Geeft over het algemeen een goed karakter door. Kan echter niets zeggen over het beenwerk van het paard of de nakomelingen. Daar weet ik niets van.

Over de merrie kan ik niets zeggen, heb ik zo uit het blote hoofd geen info.

Groetjes, Gisela

DubbelFun

Berichten: 88543
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 18:00

Jemille: je bent vast lid van de AQHA dus geniet van je maandelijkse $10 om de betreffende files na te pluizen.


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 18:53

Jeetje, ze mag toch wel gewoon wat vragen??? Gezellig hier... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

DubbelFun

Berichten: 88543
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 19:24

Ludo schreef:
Jeetje, ze mag toch wel gewoon wat vragen??? Gezellig hier... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Lange teentjes of is het de hitte Haha! Het was iig niet op de manier bedoeld waarop jij het klaarblijkelijk opvat Lovers

Een hoop mensen weten gewoon niet wat ze allemaal kunnen vinden in de AQHA-files en laten al die $$ ongebruikt.

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

wat vinden jullie van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:31

Fritz Power is al jaren de leading sire van Duitsland.
dus al jaren de beste nakomelingen in zowel halter als de performance klassen.
Zelf is hij AQHA superior Reining horse en heeft 113,5 aqha punten.
ook veel punten gehaald in de working cowhorse klassen.
We hebben al veel van zijn nakomelingen gezien en allemaal mooie, goedgebouwde werkwillige paarden, zijn kinderen vind je in bijna elke klasse, zowel in pleasure, trail, hunter under saddle, reining en working cowhorse.
2 weken geleden werden we het hele weekend gewekt om kwart voor 6 door zijn gehinnik en gegaloppeer, dat werd hij nl buiten gezet en toevallig stonden wij dus naast de hengstenwei met ons busje. zo wakker worden en dan nog een heerlijk zonnetje, was echt geweldig.
Ik hoop dat je genoeg informatie hebt, want ik kan hier nog wel even doorgaan.
Zelf ben ik gek van Magic Power Special, super mooie hengst, die waarschijnlijk 1 juli naar Nederland komt en Power Scotch, nog een jonge hengst, die ook uitermate geschikt is voor de pleasure, uiteraard nakomelingen van Fritz Power!!!

justine
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Kamerik

frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:12

Hoi

Frits staat bij jomm ranches die hebben een website weet het alleen het adres niet meer uit mijn hoofd!
De merrie staat daar geloof ik ook op genoemd!

Oja ik ben zelf bij jomm geweest en vondt frits toppie!!
maar.. zijn nakomeling magic power special is mooi maar lang niet z,n vader (ik ging voor magic kijken) ook met personeel gesproken daar en die zei ook duidelijk dat magic geen prettig karakter heeft..maar dat kan uiteraard ook van z,n moeder zijn!

lets give you A hint for success: A hint Of Te!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers