dag eh... 34?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 23:09

'k heb me vanmorgen weer gewogen, weer niets eraf.... Ookk niets erbij gelukkig, hebben zaterdag namelijk moederdag gevierd bij mijn moeder (in m'n up een halve zak Japanse rijstcrackers opgeknaagd Verward ). Zondag gezwommen (nou ja... het water was errug koud!) en 's avonds geBBQ-d...
Mischien dat ik me van de week stiekum nog effe weeg. Na zo'n weekend wil je natuurlijk wel wat zwaarder zijn... En om de moed er een beetje in te houden....

Vanmorgen 2 broodjes en melk gehad. Tussen de middag 2 broodjes en water (melk op het werk was op Boos! ). Vanavond een flinke portie lasagne, en een belachelijk grote schaal yoghurt (Marc heeft het ingedaan). Vanavond nog 2 appels gegeten. Wil straks nog effe gymmen, weinig zin in, maar moet maar weer!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 23:18

weekend was schandalig (2 * uit eten, 1 keer gebak) maar ik was 0.2 kg afgevallen. Vandaag was het 4 boterhammen, 2 appels en pastasalade en aardbeien met kwark na.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:55

'mmmm durfde me niet te wegen Knipoog
Morgen..
Echt lekker gaat het niet
Maar ik ga misschien met mijn pa een soort lijn cursus doen.
Je krijgt daar advies van een dietiste en begeleiding van een fysiotherapeut. Het is lijnen in combinatie met het opbouwen van je conditie. Dus Fitnessen Knipoog en weinig eten.
Jullie horen wel of ik het ga doen en hoe het bevalt..
groetjes Petra

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:57

mmmm, ik wou toch zograag wat dikker worden? volgens mij krijg ik een buikje! Verdrietig

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 23:48

toch niet om een andere reden? Nee sorry, wil er echt geen geintje van maken. Ben blij voor je dat het meer eten gaat aanslaan! Bij mij zie ik het juist strakker worden, hoewel ik afgelopen week weer niets ben afgevallen Verward Scheve mond\ Verdrietig

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 09:14

Riette, dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik ben dan ook blijer als ik voel dat mij kleren beter passen, voilgens mij is dat structureel gewichtsverlies.