* Schimmel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
G@bber
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 12:13

Hoi,
Mijn schimmel ruin van 6 jaar heeft sinds 5 weken een soort van schimmel op zijn benen, het zit nog net niet onder de sprong.
ik heb de dierenarts er al bij gehad en deze adviseerde Imaverol, en daarbij Hydrocortiderm, het wordt niet erger maar het gaat ook niet lekker weg, ik behandel de benen om de 4 a 5 dagen met Imaverol en iedere dag met Hydrocortiderm( alleen niet op de dagen dat ik imaverol gebruik) weten jullie misschien een goede oplossing???
ik zou erg dankbaar zijn,
groetjes,
coby

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: G@bber op 2001-05-03 13:41 ]</font>


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 12:27

Sjakiela had dit ook. Ik heb ook Imaverol gebruikt, alleen was er bij haar pas resultaat na anderhalve week. Misschien dat geduld helpt?


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 08:48

Koe Ik doe verdunning van imaverol in spuitbus (bijvoorbeeld een oude van anti-klit) en spuit dan elke dag. Wel goed schudden en inwrijven. Verdunning is +/- een maand houdbaar.

Suzanne F.

Berichten: 48888
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:38

Om en om wassen met Betadine shampoo en Imaverol wil ook nog wel eens helpen.

Offereins

Berichten: 153
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 20:57

Als het een schimmel zul je uiteindelijk met imaverol resultaat hebben. je kan ook griseofulvine door het voer geven (vraag da)ASls het niet overgaat eventueel een schimmelkweek laten doen. Als niets helpt is er misschien nog een middel dat ik je kan adviseren maar dan moet zeker zijn dat het geen schimmel is._


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eleeke, Lamujer, MairiMacBran, Mitch_Beauty, Mitchall, nadcha, nps, Roosje01, Sabbientje, SUSANNEx, Vagabondo, Vecar, XladyX en 15 bezoekers