hitte en dan het ventilatiesysteem buiten gebruik

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25300
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

hitte en dan het ventilatiesysteem buiten gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 15:44

Ja hoor het zal weer niet waar wezen, precies met dit superwarme weer gaan ze een of andere kast van het ventilatorsysteem vervangen en moest dus het hele ventilatorsysteem uit! Echt fijn, want ik had tentamen, nou, dat is echt lekker in die hitte, vooral als je dan ook nog eens nauwelijks frisse lucht krijgt Ging dus niet echt lekker.
Nu probeer ik te leren, maar ook hier in mijn kamer is het om te stikken. Ik zit nu dus met mijn voeten in een emmer koud water en heb een grote fles water om te drinken binnen handbereik. Wanneer komt dat onweer nou?
Ik wil vakantie! Maar ik moet nog twee tentamens, en dan nog twee keuzeweken. En dan zul je zien dat het vanaf 5 juli baggerweer wordt, want dan ben ik vrij he.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:04

Ik weet hoe je je voelt!

Ik zit hier te werken onder een platdak (voormalige garageboxen....), met alleen één deur die open kan en zonder airco...

Willen jullie echt weten hoe warm het hier is...? 33 graden!

Ik heb hier dus een ventilator voor mijn bureau geparkeerd, maar ja, al je papiertroep waait dan weg, dus overal staan nietmachines e.d. verspreid om de boel nog een beetje OP mijn bureau te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:07

Zal ik dan vertellen dat ik in een tomaten kas werk Haha!

En ik vind het goed te hebben hoor. (en nee ik heb geen zonne steek Knipoog )
Het is idd warm, maar waar nu niet?

Ik heb voorheen in een champignon kwekerij gewerkt en daar was het dus 16 graden.
Ik zal je zeggen als je dan buiten komt is het verschrikkelijk.
Ik heb dan echt liever de kas temperatuur Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:15

Het is inderdaad gewoon een kwestie van wennen, nu kwam de hitte natuurlijk zo plotseling dat iedereen er last van heeft. Tegen de tijd dat we er een beetje aan wennen is het vast al weer over! Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:18

Gelukkig, ik ben dus niet de enige Haha! Ik zit dus heerlijk op 1 hoog op kantoor met platdak,met 1 fax, 2 kopieerapparaten en een computer die allemaal heerlijk warm zijn en een airco die het wel doet maar waar ik alleen maar onwijse pijn in m'n nek van heb gekregen de laatste 3 uur..........omdat het zo'n net niet echte aircounit is....... Ik heb totaal geen zin meer, het enige wat nog werkt aan m'n computer is internet, de rest is vastgelopen }> (niet dat ik dat erg vindt hoor Haha! alleen m'n baas is er denk ik niet zo blij mee als ie merkt dat ik niet erg productief bezig ben!!!) Pfffff zo dat is eruit en weet je wat igenlijk nog veel erger is.....dat ik een lange broek aanheb en een truitje wat je schouders bedekt (dat staat in de bedrijfsregels Boos! ) niet gewoon lekker een topje met korte broek (nee dat mag niet,. is namelijk aanstoot gevend!!!)

Het is maar goed dat ik alleen nog woensdag en donderdag hoef te werken en dat ik daarna heerlijk zondagochtend voor 2 weken op vakantie ga Haha!


Marije_jiplover

Berichten: 25300
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 16:22

Mieke schreef:
Het is inderdaad gewoon een kwestie van wennen, nu kwam de hitte natuurlijk zo plotseling dat iedereen er last van heeft. Tegen de tijd dat we er een beetje aan wennen is het vast al weer over! Haha!


Ja dat is ook zo, alleen dan nog, als je je echt goed moet kunnen concentreren, dan is ook als ik er wel redelijk aan gewend ben nog moeilijk met zulk warm weer.
Op zich heb ik echt geen hekel aan zulk weer hoor, maar het zou idd iets geleidelijker mogen komen en ik moet eigenlijk ook de kans hebben om lekker te kunnen gaan zwemmen en niet met mijn kop in de boeken hoeven zitten.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DotBot, Texas02, YandexBot en 95 bezoekers