Broodje aap!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Broodje aap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 17:29

Dit is zooooooooo'n leuke site met allemaal grappige zielige verhalen, maar meestal grappig! Moet je toch echt eens gaan kijken!

www.broodjeaap.nl


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 23:16

Heeft niemand hier gekeken? Of is dit er ook zo vaak op gestaan?


Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:09

zou ik niet weten.

ik zal zo eens kijken

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 18:13

Twee transporteurs kregen ooit de opdracht om ergens een vrachtje op te halen en deze aan de andere kant van het land weer af te leveren. De vracht bestond uit een grote metalen cilinder, gevuld met vloeistof. De transporteurs hadden al gauw door welke vloeistof er in de cilinder zat, want de hele wagen rook er naar. Alcohol!
Op een parkeerplaats werd gestopt. Tot hun vreugde ontdekten ze dat de cilinder voorzien was van een kraantje. De thermoskan werd erbij gepakt en helemaal gevuld met de alcohol. Dit was pas leven! Totaal beschonken vervolgden de twee na verloop van tijd hun weg.

Op de plaats van bestemming werden de transporteurs verwelkomt door een man in witte jas.
"Fijn dat jullie er alle drie zijn."
"Eeh, we zijn maar met z'n tweeën", zei een van de mannen.
"Precies. En het lijk dat jullie in de cilinder hebben meegebracht voor ons laboratorium is nummer drie."


Dit vind ik de leukste.. Haha!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 13:12

Blote reddertjes
In de Disney tekenfilm 'De Reddertjes' is op de achtergrond de foto van een topless dame te zien.

Waar of niet?

Helemaal waar. De beelden zitten in enkele frames van de film. Het was een grapje dat enkele tekenaars in de film hadden aangebracht. Voor Disney was het een duur grapje. Er werden maar liefst 3,4 miljoen videobanden met de naakte dames teruggehaald.



Deze vind ik cool!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 22:56

hahaha ik vind dat verhaal met die kangeroo en die toeristen zooo leuk! *LOL* Ik zal het vertelen.

En aantal toeristen rijd met de auto door de woestijn van Austrtalie. Ze zijn allemaal straal bezopen. Op een gegeven moment botsen ze tegen en verbij springende kangaroe, ze besluiten om met hun trofee op de foto te gaan! Haha! Later denken ze daqt het ook wel leuk zou zijn om de kangaroe aan te kleden en ze besluiten de kangaroe een jas aan te doen, maar de kangaroe komt weer bij bewust zijj en hupt van schrik weg. Wat blijkt nou in de jas zatenm de telefoons paspoorten en sleutel. Twee dagen later worden de uitgehongeren toeristen gevonden! Haha!

IS DIT GEEN PRACHT VERHAAL? Haha!

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 21:45

Dat verhaal over die kangaroe, dat ging toch over Anky van Grunsven en Sjef Jansen? Maar dat bleek later weer een grap te zijn of zo... Nou ja, toch een raar verhaal.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 13:35

wiljo schreef:
Dat verhaal over die kangaroe, dat ging toch over Anky van Grunsven en Sjef Jansen? Maar dat bleek later weer een grap te zijn of zo... Nou ja, toch een raar verhaal.


Daar heb ik nog nooit van gehoord maar datzal wel niet hor Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker