oi oi, ff voorstellen! Behalve aan Ymke en Francien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 21:48

Hoi allemaal,
ik ben joyce en rij bijna 6 jaar op manege de boshoeve (dezelfde als Ym en Francientje).
Ik ben de bijrijdster van Brammetje en hij was vandaag wel aan het tuttig doen zeg! Extreme duivel In de buitenbak staan van die bordjes met de letters van de bak en hij ging de hele tijd bij E er vandoor. De E is natuurlijk van Eng.
Nadat ie uitgeraast was, ben ik ff gaan springen. (over de boomstammen in de springtuin!!! Kijk je vast van op he Ym? ik trouwens ook, hihi) Daarna ff uitgestapt zonder zadel en daarna lekker afgespoten en droog gewreven met stro. Maar ga zo slapen, dussuh ik hoor jullie vast wel een keer. Gaaaap Dromen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 21:52

Hoi Joyce

Ik ben dus Jacqueline en ik kom uit Apeldoorn Party!! , voor meer info kun je in mijn profiel kijken!!!

Welkom hier trouwens Party!! en nog heeeeel veel bok plezier Lachen

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:08

hoi joyce
leuk dit je er ook bij bent
groetjes francientje
(dat kleine vrouwtje )

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:48

hoi Joyce.

Welkom op Bokt.

Ik ben Kim, 16 jaar oud en woon in Eindhoven.
Ik heb een Welsh A pony van bijna 2. Het is een Ruintje en hij heet Pinky!
Voor foto's en verdere info zie mijn profiel!

Groetjes Kim

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:19

Joyce, waar staat dat oi oi eigenlijk voor,als ik vragen mag. Ik zie dat wel vaker en geloof dat dat iets met bepaalde muziek te maken heeft?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:39

He ken je Ilse Sneep ook?? Daar hebben wij Willem die Haflinger van gekocht. Die hebben we dus na 2 maanden weer verkocht, dat was zo'n draak. Wel een poepie op stal hoor!

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 21:26

en of ik Ilse ken!!! Ik groomde haar wel eens met carrousellen en spreek haar toch eigenlijk wel elk weekend. En die knotsgekke willem ken ik ook maar al te goed, nog een wonder dat ik daar op ben blijven zitten!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:53

Haaai doosie, tof dat je hier ook bent!!! gezellig he Lachen
Brammie ging boomstammen springen Verward Cool Wwwooow stoere brams.

Lisette : ik ken willem ook maar al te goed, dat beest kon maf doen zeg!! maar hij was wel onwijs mooi, wat is de wereld toch klein.

Groetjes Ym

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 22:42

hooooi
leuk dat je hier ook komt kijken ik ben Kim 19 uit Apeldoorn en had net als Ymke een arabische volbloed alleen had ik een merrie Miss Moonlight ze is ook verkocht naar soest en heet nu Luna ze staat op de willemshoeve (toch Ymke???)dus misschien heb je haar wel eens gezien?
Zelf heb ik een 5 jariger groninger ruin Lodewijk waar ik M1 mee rijd

Afbeelding

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 17:42

Hoi!
Ik ben Nathalie, ik ben 13 jaar. Ik woon in Eindhoven en heb m'n eigen paardje Party!! Het is een Connemara ruin van bijna 22 (morgen!! Haha! ) en hij heet Robin Hood van Graaf Janshof!! Het is een ruin maar gedraagt zich wel eens als een hengst (vooral als hij verliefd is.. Lovers ) Hij is 1.55 m hoog..Hier een foto van hem:

[img]../upload/32/robin.jpg[/img]

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 21:22

Toffe foto's en reacties allemaal. Zal proberen om ook es een keer een foto(s) op internet te zetten! Ja Ym, geloof het of niet maar Brammie vind springen steeds leuker worden *LOL*

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 21:32

Kim!!! Ja het heet nu offcieel Willemshoeve, maar misschien beter bekent bij joycie als Van Sijtveld.

Joooyccceee...hoe ging het maandag?? Goed??? Bram is gewoon een debiele idiote schimmel Haha! Haha! Haha! Haha!

Liefs ymke

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-01 15:32

Zit die manege of what ever op de jachthuislaan bijna aan het einde? Dan ken ik uhm namelijk wel... Maaruh, Bram was maandag eerst bang bij E daarna ging ik springen (hij had een aan de teugelloop dag,hihi en een cross Extreme duivel dag). Daarna moest ik ff wat drinken, was dood, dus ging Arslette er ff een rondje op stappen, want volgens haar Schijnheilig deed jij dat ook altijd. Maaruh ff wat drinken en toen er zonder zadel nog ff op gestapt, toen helemaal afgespoten en drooggewreven. Daarna voer gegeven en dat was het volgens mij.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:04

Wat leuk, zoveel mensen uit Soest (kom zelf ook uit Soest)... Ik hoorde trouwens dat met dat MKZ gebeuren je helemaal niet het erf bij Van Sijtveld op mocht!!! Da's lekker heb je een paard, mag je er niet naar toe!!! Klopt het dat ze bij jullie op de Boshoeve de zwijntjes hebben afgemaakt??? Sneu hoor, maar anders hadden jullie daar natuurlijk ook niet meer op stal mogen komen! Weten jullie wanneer we een wedstrijdje op de Boshoeve kunnen verwachten? Ik heb een jong paardje waar ik een keer een oefenparcoursje mee wil starten. Groetjes....