http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=660416#660416
zal ik nu met een duidelijk plan komen:
Het nieuwe voorstel is dus zondag 7 juli as.
Ik (Nadia) ga met Buster in de beek hier in de buurt zwemmen en toeschouwers/meezwemmers, paarden en evt. honden zijn welkom.
We zwemmen in een beek tussen Doetinchem en Gaanderen, hier wat foto's:
Dit zijn de afgravingen, ondertussen iets meer begroeiing eromheen en de plas zelf is iets dieper geworden, maar hier is voor mij overal nog te staan, Buster moet hier wel zwemmen.
De beek die erlangs stroomt is wat nog een stukkie dieper; daar moet ook een groot paard zwemmen.

en gelegenheid tot rollen is er ook genoeg:

Dan nog even een routebeschrijving:
Vanaf Arnhem de A12 richting Doetinchem aanhouden, op gegeven moment (weet niet precies welke afrit, maar zo gauw er Duits gepraat wordt ben je te ver...) gaat Doetinchem de A12 af en een andere snelweg op (staat allemaal nog aangegeven) en als je bij Doetinchem zit moet je afrit 4 hebben, die komt voor McDonalds uit.
In plaats van rechtdoor naar McD moet je dan naar links. Alsmaar doorrijden dan tot je stoplichten tegenkomt (na het spoor), daar moet je naar rechts. Dan is het de eerste weg weer rechts en weer alsmaar rechtdoor. Je hebt dan een touristische route langs het Graafschap-stadion, nog steeds rechtdoor, kom je over de snelweg, en na het bos zit links een restaurant; 't Onland. Daar kan de auto geparkeerd worden. Dan kom ik daar met Buster, kunnen we gezamelijk naar de beek lopen, dan zwemmen, en kunnen we weer terug.
Wie interesse heeft kan bij 't Onland nog wat drinken/eten. Ik breng Buster in die tijd weer naar de wei, kleed me even om, en kom ook weer naar 't Onland. Als er nog mensen met paarden komen kunnen ze bij Buster wel even in de wei zetten en daar in de schuur omkleden als er gezwommen is.
Wel beetje lang verhaal hè... Is het nog duidelijk?
Het lijkt me wel leuk als er een zooitje Bokkers komt!
Groetjes van Nadia
Oh, over tijden gaan we wel discuseren als het een beetje duidelijk is wie er allemaal komt!