Examenbibbers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 17:19

Wie nog meer? Wordt er niet goed van.
vandaag extreem hard me ECONOMIE 1,2 geleerd voor vrijdag. Morgen AK en dan maar nog ff tekstverklaren.
Wie is er hier goed in wiskunde?Ik kan het echt niet en weet nie hoe ik t moet redden.
BAAAHHHHHHHH!!!! SNIK..ben blij als ik eraf ben..



miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 20:53

nederlands is zoooo moelijk...
ik ging tekstanalyse doen..
van de 45 punten die je kon halen hak er maar 16 Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
dat moet echt beter gaan!!!!!!!!!!

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 13:16

Tekstanalyse?? Is dat een samenvatting?
Ik weet het ook niet hoor hoe het gaat lopen, haalde met oefeningen ervoor ook rond de 16 punten.Lekker balen!!poedersuiker voor je!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:24

Pfffffff weet mijn examen Nederlands nog wel van de Mavo een paar jaar geleden. Schoolonderzoek 1 was een opstel, Schoolonderzoek 2 een tekst.
Heb ik tijdens het examen van schrik beide onderdelen gedaan. Bloos Was nog niet eens als laatste klaar ook! Haha! Mijn leraar moest er heel erg om lachen, voor de moeite heeft hij ook nog even allebei nagekeken, zodat ik het niet voor niks had gemaakt. Frusty
En nu studeer ik Nederlands, had toen eigenlijk al moeten weten dat ik Nederlands wel heel erg leuk vond... *LOL*

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:27

ik ken die bibbers nog altegoed van vorig jaar! pfff, wat heb ik in de stress gezeten. gelukkig heb ik het wel gehaald, maar niet met geweldige cijfers!

Je moet je nou niet te pletter gaan leren. gewoon 's morgens ffies, 's middags ffies en 's avonds ffies! En als je je school onderzoeken goed gedaan heb, red je je examen ook wel, heus!!!!

en als je echt niet slaapt, moet je ff naar de dokter gaan, die heeft wel van die rustgevende pillen! helpt goed! Lachen

suc6 iedereen!!!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:28

uhm ja ik doe mee aan de examenbibbers Misselijk

Ieks, ik zie er echt zo tegenop! Ik weet amper waar ik moet beginnen met leren Boos!
Ik doe nu nix anders dan proef examens maken van de vorige jaren.
Damn wat valt bio tegen! Dat was mijn beste vak! Boos!

Groetjes KIm

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:58

ach, ik hoop dat ik het 'toch' wel ga halen... Mmm... ik doe er echt te weinig voor, maar zo heb ik mijn hele schoolcarriere doorlopen. Zo nog wat NL doen, morgen vroeg NL en dan: TSJAKKA, voor wiskunde b en dan weer een paar daagjes rustig, en volgende week weer flink er tegenaan, maar stressen? Nah, voor wib wel, maar dat mag toch een 2,2 zijn....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:30

hee laui dat heb k nou ook...
4 jaar lang echt NIX gedaan, en nu heb k wel t gevoel als of k iets moet gaan doen...
en dan steeds binnekort ga k echt lerne en nu is het alweer de dag ervoor...
wooooow tijd gaat snel (ouwe taart!!)

maar bibbers ze!!!! (maar maak je nie t druk dan maak je all1 onnondige fouten!!!) Party!!

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 20:42

WOW!Jullie zijn wel aardig relaxt! Ben blij als ik de eerste gehad heb, is de kop eraf.
Maar ik ben ook al in december begonnen met leren, dus dat is erg goed van me geweest..want moet nu veel minder doen!
Maar die oppeppende berichtjes zijn ook erg beter hoor! Haha!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:52

Ik schijt hem alleen voor WisA en voor Eco1, de rest ga ik wel halen. Frans tekst wordt ook nog eventjes goed oefenen maar de rest.....eitje jongens!

Ik heb vanavond duits tekst nog even geoefens en op het proefexamen 2001 had ik gewoon een 9.2 Moet een voldoende worden!!!die is binnen.

Geschiedenis is btw ook aso veel..ieeeeeekkkkks.....ik ga mezelf op zitten naaien..niet doen......

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie