3de wedstrijd van Claudia in Schoorl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

3de wedstrijd van Claudia in Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 10:06

Gisteren gingen Derrick, Claudia en ik naar Schoorl met Himeros. Daar had Claudia haar derde wedstrijd. Het waaide vreselijk hard. Claudia zat er ruim op tijd op en toen bleek alles ook nog meer dan een half uur uit te lopen. Beide proeven werden in 1 ring gereden bij dezelfde jury. Deze jury had Claudia vorige week ook al een keer gehad en toen was ze 2de geworden. Er liepen een paar héle goede paarden bij, en Clau zat al te miepen dat ze daar nooit tegen op zou kunnen. Maar Himeros ging bij het losrijden erg fijn en ik zei dat hij echt niet onder doet voor die goede paarden als hij in zijn proef ook zo goed liep. Party!!

Maar helaas ging de eerste proef niet zo lekker. Claudia was erg gespannen en Himeros daardoor waarschijnlijk ook, en er gingen wat dingen fout, zoals de contra. Hij viel in draf en werd even heel mans, waardoor de hele oefening niet meer getoond werd. Toen begon Claudia ook nog in haar proef te praten, dat het allemaal niet ging. Haha!

De eerste proef was dus een tegenvaller, maar we hadden zoiets van: nog een 2de kans. Ik ging aan de andere kant van de ring staan om te lezen, omdat ze wind daar vandaan kwam. De tweede proef ging beter, maar dit keer maakte Himeros een changement in de tweede contra en was hij verder erg sterk.

Claudia had erg de pest in, omdat hij met losrijden zo goed ging en dan zo slecht in de proeven. Ik zei nog: wacht nou maar even af, misschien vallen je punten best mee! We gingen naar de tent en de prijsuitreiking was net geweest. Ik ben toen de coupons gaan halen en wat denk je: 3de met 156 en 2de met 163 punten!! Al die stress voor niets dus! *LOL*

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:11

jaja die gek heeft het weer voor elkaar hoor!!

Ik vind het erg netjes van jullie, op naar de
kampioenschappen Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:12

hahahaha *LOL* het zal ook weer een keer niet hoor!! Haha! Geweldig! Misschien is het bij Claudia omgekeerd: als ze aan het miepen is dan haalt ze goede punten en is ze erg tevreden over een proef dan is het minder. Nou Clau!!! Miep maar zoveel als je wilt!! Knipoog

Toppie prestatie weer met die reus!!! Lachen Party!!
Laatst bijgewerkt door Maarten op 17-06-02 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:26

Hahaha bar... de kampioenschappen....ja daar gaan we voor!!! Haha!

Maarten: dat miepen is nietzachtjes...dat miepen hoor ik zelfs terug op de video dus de jury heeft dat ook gehoord.

De eerste keer dan ik moest rijden bij deze jury had ik de bibbers... Hij heet de heer Vreeze.... nou en ik denk dat hij van zijn voornaam heet " niks" want bij deze fijne man heb je "niks te Vreeze.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 10:27

Hahaha inderdaad! *LOL*

Volgens mij vond hij jou gewoon heel erg leuk! Schijnheilig
Maar het is een hele aardige man. Hopelijk hebben we hem ook op de kampioenschappen! Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:30

Nog eentje en dan kun je lekker M2 starten!
Wel jammer dat ie dan in de proef niet zo lekker loopt als met losrijden, maar ja, winstpunt is winstpunt Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:31

Hee wat goed!!!
Hoeveel puntjes voor je weer verder mag?

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:57

Nog 1tje (zoals Pav al zegt) en dan mag ik door naar de M2.
Gaat wel erg snel allemaal...3e wedstrijd en met een beetje geluk heb ik met 4 wedstrijden genoeg. maar je weet het niet wie weet gaat het volgende week erg slecht