even iets heel anders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25947
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

even iets heel anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 09:55

foto's van m'n tweede hobby: skien, ben ik misschien nog wel beter in dan in paardrijden...................
Afbeelding
Afbeelding

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:03

Hee Gaaf!
Waar is dit?
Ik ben zaterdag weer wezen skieen, we hadden nu samen (ik + vriend) priveles want 't ging veel te langzaam in de groep Haha! (of wij gingen te hard).
We hebben nu ook les gehad op de "hoge" ( = blauw en geen papsneeuw zoals op de beginnersbaan). Best leuk!

germie

Berichten: 25947
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 10:07

Dit is op zo'n lopende band, ideaal. Ik heb afgelopen winter voor het eerst skiles gehad, 13 lessen en dan ski ik dus zo. NIet slecht toch???
Ik had daarvoor al wel 5 weken sneeuwervaring, maar zonder les.
Ik had 13 lessen van 2 * 10 minuten priveles. Erg duur, maar wel goed. Kost iets van 350 gulden voor 12 lessen (en ik had dus een introles genomen). Dit is het tarief voor les met 2 personen op de baan, maar er was gelukkig niemand van mijn niveau, dus had ik alleen les.
Leuk he???
Ik kan je het echt aanraden, is veel moeilijker dan in de sneeuw, daardoor leer je het beter. Elke fout wordt gestrafd met een val zeg maar.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:38

Ik vindt het ook erg leuk.
Ik heb nu in totaal 8 uur geskied waarvan 4 uur les. 3 uur groepslessen en 1 uur prive les.
In Snowworld kost dat:
50 euro + 22,50 euro baanhuur, dan heb je een uur skiles. Je kan dan voor 10 euro nog een uur erachteraan vrij skien.
Je kan ook een cursus nemen. Maar prive ben je dan bijna niks goedkoper uit.
De groepslessen zijn wel wat goedkoper maar dat staat wel op hun site.
www.snowworld.nl
Daar zie je ook de banen.
Of dat kleine "spring" bultjes links op de baan ben ik ook al een aantal keer (wel express....) over heen gejumped! Cool