[WN] The Big NG Award! (Nice Guy/Girl) Nomineer je keus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wanja_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:10

ik kies warren staas

ik stem op warren *LOL* !!!!!ik heb respect voor warren en regina het zijn zulke normale mensen en behandelen de mens zoals ze zijn Lachen .Ze behandelen de paarden met respect en rust niks moet alles mag ik kan altijd op hem bouwen ook in moeilijke tijden hij helpt me altijd bij mijn wedstrijden hij staat altijd voor zen leerlingen klaar hij heeft mij het plezier van het paardrijden terug gegeven en me laten inzien dat je met rust en respect voor je paard alles kunt bereiken en als er iets verkeerds gaat pech volgende x beter hij is voor mij de beste en de enigste die ik vertrouw OK dan!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:26

Dan stem ik op

SYLVA VAN DER WAL *LOL*

Hoe ze met het paard omgaat op een wedstrijd OK dan!

MissPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:15

ik nomineer roel van dijk want ik heb hem vaak zien rijden op de wedstrijden en ik vind dat hij netjes en gecontroleerd rijdt, een van de aanwinsten voor de toekomst.

Antar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:55

ik nomineer ROEL VAN DIJK, omdat Roel met veel geduld en liefde en goede communicatie een paard kan trainen en op wedstrijden dit ook doet, rustig , kalm en beheerst.

WWranglers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:33

Ik nomineer: Janine van der Vliet - Sijtsma
Hoefde ik niet lang over na te denken OK dan! . Janine met haar haflinger Pukkie van bijna 17 al heel lang samen en nog steeds in het wedstrijd circuit, allround reserve champion geworden op het Wran NK. Jaren van hard werken, eerlijk zijn naar je paard etc.
Super combinatie, ga zo door!!!

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:25

Ik nomineer

SYLVA VAN DER WAL

omdat ik vind dat zij met veel sympathie en liefde met haar paardjes omgaat, zowel thuis als op de wedstrijden. Gaat iets niet goed tijdens een wedstrijd, dan "ligt het aan haar", nooit aan de paardjes. Thuis pakt ze dan eventuele probleempjes op en gaat hier rustig en met veel geduld mee aan de gang en elke wedstrijd is daar weer vooruitgang. Advies en/of commentaar van anderen zal ze nooit zomaar naast zich neerleggen, er wordt over nagedacht en er wordt altijd wel iets mee gedaan. Syl kent haar paarden ook zoals je ze zou moeten kennen.
Als trainer cq instructeur vind ik haar top. Ze staat achter je, of je nu beginner, amateur of recreant bent. De lessen zijn ontzettend leerzaam. Heeft ze een druk wedstrijdseizoen, dat geeft niets: als ze een weekend vrij heeft en je moet toevallig een wedstrijd rijden, dan is zij de groom.

Dus wat mij betreft een dikke nominatie voor Sylva !!!

Aragorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:30

Ik nomineer....

Angelique Vink

Een persoon die uit alle paarden die zij rijdt en gereden heeft het beste weet te halen op een diervriendelijke manier! OK dan!

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:03

Ik nomineer
corine van veldhuysen
omdat ze me tante is:P
en heel goed met paarden om kan gaan vind ik!

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:57

IK stem ook op Roel van Dijk
Omdat hij heel netjes en rustig rijdt ook als het even wat minder gaat blijft hij vriendelijk voor z'n paardje. Hij kan het nog hoog schoppen in de toekomst!!

flow1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:08

Ik Nomineer

SILVA VAN DE WAL

Omdat ze geduldig is, goede uitleg geeft en weet waar ze mee bezig is. De manier hoe zij om weet te gaan met haar paarden op wedstrijd en altijd professioneel overkomt, weet waar ze voor staat. Weet jonge paarden op leiden tot een goed halter,trail en pleasure paard.

TOP OK dan!
Laatst bijgewerkt door flow1234 op 13-12-04 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 22:16

MEDEDELING

Kennelijk heeft een aantal bokkers het eerste topic niet gelezen. Daarin staat vermeld wie je kunt nomineren. Een leuke aardige lieve trainer nomineren is geen geldige nominatie.
Het gaat om wedstrijdruiters die het afgelopen jaar gestart zijn: beginners, amateurs of profs die op een goede nette sympatieke manier met hun paard om gaan.

Dit soort toelichting is nodig om een nominatie geldig te laten zijn.

Tot nu toe heb ik 5 mensen een PB gestuurd met een ongeldige nominatie of omdat ze zich niet bekend hebben gemaakt. 2 hebben zich bekend gemaakt, 1 nominatie is verwijderd op verzoek, 2 nominaties wachten nog op verduidelijking.

Michellegb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 08:33

Jan Pieter Koopman

Dat vind ik gewoon !! OK dan!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 11:21

Ik nomineer Anneke de Jong

Ze is er een van zo hard als het moet, zo zacht als het kan.
Ook wil ze altijd iedereen wel helpen als ze problemen hebben en weet overal een oplossing voor. Ze blijft met beide benen op de grond staan en dat is een belangrijk stukje vind ik.
Op de wedstrijden valt ze op door haar proffesionele uitstraling en is ze rustig en beheerst voor paard en vooral mederuiters.
Dus bij deze een pluim voor Anneke OK dan!

flexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:11

min keuze gaat uit naar:

sarie schuurman!!!

zij heeft dit jaar geknokt met ghost een mooie jonge paint hengst
ze heeft dit jaar voor het eerst meegedaan met hem in het halteren....en ja hij eerste geworden van de eerste jaars.
ik vind dit echt een prestatie om zelf je eigen paardje helemaal te kunnen trainen en een hengst OK dan! nog wel
jullie zullen nog veel denk ik over hem horen Knipoog

bass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 10:55

ik nomineer SILVIA SCHOENMAKER
Door haar ben ik gekomen waar ik nu ben. ik les al jaren bij haar en door alle tijd en geduld die ze in mij met eerst Angel en nu Sequin steekt ben ik in staat geweest om dit jaar op het wran en quarter nk te starten. Dit niet alleen met succes maar ook met heel veel plezier. Sil zorgt er niet alleen voor dat je de techniek van het rijden leert maar ook hoe je je paard beter leert begrijpen. Ze heeft zelf met deze kennis door hard werken al heel veel bereikt en zal op deze manier nog heel ver met haar paarden komen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:49

waarom stemt er niemand meer Nagelbijten / Gniffelen

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 13:35

Romkabouter schreef:
waarom stemt er niemand meer Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben mijn keuze nog even aan het overwegen... ik wacht dus met stemmen tot eind december. Haha!

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:13

Nou Romkabouter laat ik dan mijn stem eens uitbrengen..

en dat wordt PAUL ROMKES Haha!

En waarom? Ik vind het belangrijk om mijn stem uit te brengen op iemand die ik persoonlijk op wedstrijden tegen ben gekomen, en die ik kan waarderen omdat hij/zij altijd vriendelijk en sportief is en op een nette manier zijn paard rijdt.

Er zijn natuurlijk veel meer ruiters die ik waardeer om hun rijstijl en om hun persoonlijkheid. Ik had wel een ""bekende trainer"kunnen nomineren, maar ik wilde graag iemand noemen die net als ik en zoveel mensen gewoon hard met zijn paard aan het werk is. En na dat harde werk hoopt op een leuk resultaat als je je paard op een wedstrijd uitbrengt.

Heb ik toch mijn stem op je uitgebracht he Romkabouter, ookal had jouw paard erg veel interesse in mijn haar vandaag Haha!

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 10:38

Nou, ik blijf ook maar met dezelfde persoon in mijn hoofd zitten hoe lang ik er ook over nadenk.

Ik stem op CLAUDIA VERMEE

Ken haar persoonlijk niet goed maar wat ik van haar weet en zie kan ik omschrijven als:

Rust, vertrouwen, doorzetten, all-round, respect.

Marjan.

sheila1411

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 15:02

Ook ik breng mijn stem uit op Claudia Vermee
Mijn reden hiervoor is dat het een zeer aardige meid is die bijzonder netjes en zeer rustig rijdt. OK dan! Zelfs wanneer ze een tijdje niet heeft kunnen rijden vanwege haar persoonlijke omstandigheden dan nog kan ze zo weer op haar paintje stappen en bij wijze van 1e worden in een wedstrijd. Dus Claudia mijn stem is voor jou!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 23:13

oh, Claudia Vermee zit aardig in de race het afgelopen kwartier op weblog....... Verward

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 23:16

misschien dat nu ook andere regio's wakker worden en door hebben dat het toch iets serieus is.

rinus

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 23:26

zet waarschuwende moddiepet op: vera, westernworld.... commentaar graag in het naar aanleiding van topic Lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 09:03

Anya schreef:
zet waarschuwende moddiepet op: vera, westernworld.... commentaar graag in het naar aanleiding van topic Lachen

Excuse, ik zat bij het verkeerde topic Bloos

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 15:40

Beter laat dan nooit, maar ik nomineer: Silvia Schoenmaker.

De kwaliteit van haar lessen, maar ook omgang met paarden waarbij ieder paard individueel wordt benaderd en niet te vergeten eigen prestaties zijn voor mij de belagrijkste dingen voor een goede trainster!!