HELP! Ik heb een 'snor'!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

HELP! Ik heb een 'snor'!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 21:40

Nee, niet lachen! Ik heb sinds de afgelopen paar weken een soort 'snor' Frusty . Het zijn geen haartjes (gelukkig) maar de huid is gewoon donkerder boven mijn bovenlip! Maar het lijkt dus wel dat ik een snor heb!

Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik lekker bruin werd....

Wie weet wat ik hieraan kan doen? Verward

Please help!!!!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:57

Het lijkt me juist makkelijker als het haartjes zijn Verward Die kun je er gewoon afharsen namelijk Haha!

Als je huid zomaar zonder aanleiding verkleurt, lijkt me dat toch niet helemaal goed eigenlijk.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 22:56

Misschien kun je beter even langs je huisarts gaan. Ik heb gehoord dat het aan de pil kan liggen die je gebruikt (als je die uberhaupt gebruikt ?) En dan kun je dus beter een andere pil gaan gebruiken Verward .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 23:08

Hmmm, ik gebruik idd sinds erg kort weer de PIL...! Zou het daar echt door kunnen komen? Maar nu ik erover na denk, weet ik niet wat eerst kwam, de "snor" of de Pil?!


Misschien idd naar de huisarts, maar ik ben bang dat hij zegt: "vervelend maar niks aan te doen." Dat zegt ie meestal namelijk.

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 23:38

Ik heb dat ook gehad vorig jaar toen ik een aantal keer onder de zonnebank geweest was! Mijn zusje had trouwens precies hetzelfde. Ik zag dat je ook al schreef dat je al lekker bruin aan het worden was. Het zal dus wel wat met de zon te maken hebben, misschien onder invloed van de pil (mijn zus en ik zijn ook allebei aan de pil). Het is bij ons trouwens ook weer vanzelf weggegaan hoor..(toen we weer (nog) witter werden Haha! ).

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 23:42

Het kan idd de combinatie pil/zon zijn Verdrietig ! Het enige wat je kan doen, is op je bovenlip een sunblocker smeren (factor 50!!!!!! jawel, zoiets bestaat Knipoog o.a. van Vichy uit de apotheek)
Je bent toevallig niet zwanger }> ??! Dan kan je dat nl. ook krijgen! (had ik ook in de zwangerschappen, is gelukkig weer weggegaan!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 00:26

Hihi, nee ben niet zwanger! Ik zou het wel heel raar vinden als het door de zon komt!! Ik ben namelijk van nature iets donker (italiaans) en heb ook 7 jaar in de woestijn gewoond en er nooit last van gehad!!!!!!!

Ik snap er helemaal niks meer van! Maar ik baal er wel van! Het is echt geen gezicht, letterlijk en figuurlijk Knipoog !!!

Misschien idd toch door die 'stomme' pil waar ik al om te beginnen niet aan wilde!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 00:29

jeddah schreef:
Hihi, nee ben niet zwanger! Ik zou het wel heel raar vinden als het door de zon komt!! Ik ben namelijk van nature iets donker (italiaans) en heb ook 7 jaar in de woestijn gewoond en er nooit last van gehad!!!!!!!

Misschien idd toch door die 'stomme' pil waar ik al om te beginnen niet aan wilde!


Ik denk dat dat idd het "probleem" is Scheve mond , je bent al een beetje een donker typ en dan de hormonen van de pil.... Misschien kan je huisarts je een pil met een lagere dosering geven Verward . Ik zou het hem gewoon even vragen!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, gerlindie, GrapeshotBot, Larissa123, XxMariellexX, YandexBot en 130 bezoekers