Ik ben van mening dat er geen betrouwbaarder adres is om een tinker te kopen. Als je service, kwaliteit en betrouwbaarheid wil dan zit je goed. Je betaalt er wel voor, maar persoonlijk vind ik het dubbel en dwars waard.

Ik heb er heel kortgeleden een tinker gekocht en deze staat op het moment ook weer daar. Dus als je binnen nu en twee weken gaat kijken, dan zul je mijn spetter nog wel zien. Een grote, effen zwarte (momenteel meer bruinachtig) ruin, met twee witte achtervoetjes.
We kregen na een aantal weekjes thuis namelijk wat probleempjes en dit kon ik niet alleen oplossen. Vandaar dat hij nu daar is om dit weer even op orde te krijgen. Kan niet anders zeggen dat John en Miriam dit super hebben opgelost. Ze zijn zo eerlijk en echt te vertrouwen. Zelfs als er problemen zijn dan staan ze voor je klaar, luisteren ze naar je en zoeken ze samen met jou naar een oplossing. En ik ben van mening dat je dat niet snel ergens anders vindt.
Oo, en als je een kleine super leuke tinker zoekt. McMurphy is echt helemaal het einde. Ben compleet in love met dat kleine kereltje.

Alleen veel te klein voor mij, haha.