goedkope vliegtickets

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

goedkope vliegtickets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 21:39

mijn zus en ik gaan van de zomer met z'n tweeën naar amerika (krijg ik voor mijn slagen, tenminste mijn ouders betalen een deel) maar weet iemand waar je de goedkoopste tickets kunt kopen? we hoeven geen arrangement, gewoon alleen een retour ticket, want we logeren bij mijn familie

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 21:42


Nulla tenaci invia est via

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 22:28

kijk eens bij www.lowpricetickets.nl
daar zoeken ze voor je uit wat het goedkoopste
is.
Als je op werkdagen een mailtje stuurt (moet
je het formulier invullen) dan krijg je binnen
3 minuten antwoord.
Voor info kan je op werkdagen ook hun
0900 nummer bellen.
Ik vind het ideaal *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 11:28

ok dank jullie wel, meer tips zijn natuurlijk nog steeds welkom. als we hebben geboekt zal ik het wel laten weten

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 18:13

http://www.easyjet.com/nl/
van de beroemde tv serie Lachen Nouja heb van mensen gehoord dat het een fijne vliegmaatschappij is. Ook schijnt Virgin air goed te zijn en redelijk goedkoop natuurlijk Haha! Veel plezier in Amerika Auk!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 12:36

we hebben geboekt, via tickettracker. 1311 euro voor 2 personen maar bedankt voor jullie tips

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amazonbot, AmberG, Animal, Domiinique, gigil, haffiefreak, Herfstblad, IndianSu, Mar_X, miereneter, Milando, Pytje, Saskiaa_, scoebje, spookyskippy, stijntilla, teunis001, topsylover, Weenck, YandexBot, Yellowbird, Zilfstar en 144 bezoekers