Verdriet in de stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Verdriet in de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 18:08

Ach wee, die arme paarden van mij. Vanmorgen was het zover, [naam verwijderd] moest naar de hengstenhouder om klaargestoomd te worden voor de kwpn-keuring over 2 weken. Dus [naam verwijderd] opladen en [naam verwijderd] achterlaten...

[naam verwijderd] staat nu in een hele grote box (5x5m.!) tussen allerlei andere paarden in een grote loods, ze is erg onwennig, maar ze gaat het wel overleven. ze moet wel met haar hoofd door het hekwerk om vanaf het gangpad te eten, dat vind ze nog wel een tikkie vreselijk. Het is ook zo'n bangig mutsje... Knipoog

toen ik thuiskwam, wachte mij een veel verdrietiger tafereel. [naam verwijderd] die doorhad dat [naam verwijderd] niet in de trailer thuiskwam, mijn lieve kleine Nefje kwam erachter dat ze alleen was. Een gehinnik, een gegil "[naam verwijderd], waär ben je?!"...hartverscheurend, echt waar Huilen Ik heb haar los ind e bak gelaten, en ze heeft de hele tijd heen en weer gedraafd, en maar om [naam verwijderd] roepen...heel sneu...

Vanavond wordt de eerste nacht alleen sinds wel een jaar...Ben benieuwd, ik vind het wel heel zielig, maar het is even niet anders. Over twee weken, zeg maar dinsdagavond 2 juli, dan is [naam verwijderd] weer thuis....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:22

Ach en wee...die dames toch ook altijd. Ik herken het allemaal heel erg.
Jammer dat je ze niet kunt vertellen dat hun vriendinnetje wel weer terugkomt he? Waarschijnlijk als Paula terugkomt was Neve net een beetje gewend alleen Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:23

Oh vreselijk is dat hé?
Ze kunnen zo hartverscheurend schreeuwen!
Chester heb ik laatst ook weggebracht (voorlopig ingeschaard) en Pompidou gillen!!
Het was echt zo'n verloofd stel, en nu snapt Pompidou er natuurlijk niets van!
Ze had echt een paar dagen liefdesverdriet!

Gelukkig heeft ze Tamaartje nog, alleen wilt die niet lekker met haar knuffelen, die trapt haar iedere keer weg! }>
Gevolg is, dat ik met een aandachttrekkerige Pompidou zit! Lovers

Toch gek hoe paarden zich zo enorm kunnen hechten aan hun maatje.
Staat Neve echt helemaal alleen nu?

Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 18:31

Ja sneu he, helemaal alleen...
Ik wou inderdaad dat ik haar kon vertellen dat het maar voor twee weekjes is, en dat [naam verwijderd] echt weer terug komt....
Misschien kon ze haar verdriet dan wat relativeren....

Alhoewel, ze staat nu in haar eentje in de weide, zo te zien realtiveert ze al heel goed!
Maar ik ben wel benieuwd of ik vannacht een oog dicht ga doen, ik ben zo gevoelig voor dat weemoedige gehuil in de stal....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:38

Ja idd, kon je ze maar uitleggen dat ze echt weer terugkomt!!
Maar dat snappen ze niet, en dan voel ik echt zo met dr mee!
Je staat echt machteloos voor dat verdriet! *LOL*

Vaak is het na een poosje wel minder, Pompidou loopt ook weer vredig met Tamaartje grasjes te eten.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 10:33

arme neve..
Dus je hebt paula toch weggebracht..moet ze nog voor stamboek opname?
Staat ze wel een beetje inde buurt, of niet?

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 11:09

ahh helemaal alleen zonder vriendjes.... snik. nou ben ik wel benieuwd naar hoe neve zal reageren als paula opeens weer thuis is? zal het een hinnek partij worden?

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Appeltje_1, Emma_Jane, Ilayla, Jorissie, Laibadji, lissssan, M_maxx, myk_en_shant, nimbletje, tienus63, xPabloBokt en 146 bezoekers