uhm??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nasty girl

Berichten: 16
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: leeuwarden

uhm??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 16:27

hoe moet ik zien een goedkoop weitje te zien krijgen
ik heb alles al geprobeert hier op bokt en op marktplaats
en zelfs in de krant maar niemand heeft wat voor mij
het is pas voor in augustus maar het is wel handig als ik al wat heb
ik zoek gewoon een banketstaaf weilandje met een schuilstallentje dicht bij leeuwarden ik snap het echt niet er heeft toch wel iemand iets voor mij of niet????........

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 16:32

blijkbaar niet!

Kan je helemaal niks vinden, of is het gewoon te duur voor je, als dat zo is heb je gewoon pech en kun je geen paard houden ook.

nasty girl

Berichten: 16
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 16:36

flair schreef:
blijkbaar niet!

Kan je helemaal niks vinden, of is het gewoon te duur voor je, als dat zo is heb je gewoon pech en kun je geen paard houden ook.


ik heb nou net een jaar mijn eigen pony en het is helemaal niet te duur je moet niet zo zeuren heb ik je wat misdaan ofzo??
ik kan gewoon niets vinden maar ik zou toch willen dat iemand dat wel heeft en als niemand dat hier heeft zoek ik gewoon verder tja zo is dat toch en ik heb echt geen zin in dit soort verhaaltjes dus graag een gewone reactie en al jij flair nog verder banketstaaf wil doen doe het dan over de pb...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 16:45

Ik doe niet banketstaaf hoor, ik zeg alleen waar het op slaat.

Als het geen betrekking heeft op jou, voel je je nu dus niet aangesproken. Het woordje ALS doet wonderen. Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 16:52

waar staat je paardje nu dan?

ook denk ik eerder dat je gewoon moet aanbellen bij mensen met ene weitje, helpt veel meer dan in de krant ofzo.
op die manier van aanbellen heb ik het ook gedaan en is nog gelukt ook!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 17:29

nasty girl schreef:
ik heb nou net een jaar mijn eigen pony ...


Ik wil niet l*llig doen ofzo, maar in je profiel staat dat je al een jaar lang een verzorgpony hebt... En als je graag antwoord krijgt op je topic moet je vooral zo reageren als er iemand wat zegt.
Wat wil je dan? dat we je voorliegen?
Dus niet zo l*llig tegen Flair
En misschien zouden leestekens, hoofdletters enzo wel handig zijn/

nu weer ONTOPIC:
Boogie*girl heeft gelijk (wanneer niet Tong uitsteken ) Het beste kun je gewoon bij boeren in de buurt langs gaan! Heb ik ook gedaan (en gevonden)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:07

Ethelate"]
[quote="nasty girl schreef:
ik heb nou net een jaar mijn eigen pony ...


Ik wil niet l*llig doen ofzo, maar in je profiel staat dat je al een jaar lang een verzorgpony hebt... En als je graag antwoord krijgt op je topic moet je vooral zo reageren als er iemand wat zegt.
Wat wil je dan? dat we je voorliegen?
Dus niet zo l*llig tegen Flair
En misschien zouden leestekens, hoofdletters enzo wel handig zijn/

nu weer ONTOPIC:
Boogie*girl heeft gelijk (wanneer niet Tong uitsteken ) Het beste kun je gewoon bij boeren in de buurt langs gaan! Heb ik ook gedaan (en gevonden)
[/quote]

Dank u, dank u. Haha! .

Nu even serieus, ik denk dat nastygirl zo`n type klein pennymeisje die graag een eigen pony wil voor een tientje in de maand is, als dat niet zo is moet ze het zeggen. Net zei ik het netjes en nu zeg ik het hard, waar het op slaat dus.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:15

Ons kleine Pennymeisje is 15, dus nog erg kinderlijk voor haar leeftijd Lips are sealed
Ik weet wel een stukje land voor je maar dan moet je wel elke dag naar Poortugaal heen en weer fietsen, is dat wat voor je? }>

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:22

De titel slaat ook nergens op...uhm?

Op haar site shetlanders zijn vet! staat dat ze 14 is en profiel, klopt niet echt Verward

nasty girl

Berichten: 16
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 18:38

Bobo schreef:
De titel slaat ook nergens op...uhm?

Op haar site shetlanders zijn vet! staat dat ze 14 is en profiel, klopt niet echt Verward


die site heb ik een jaar geleden gemaakt
en ok ik heb misschien wel wat llullig gereageerd sorry flair
en jah ik heb ook een verzorgpaardje en die heb ik nou net iets meer dan een jaar en dan heb ik ook nog mijn eigen pony en dat gaat prima samen
mijn pony staat nu bij een mensje die een mooi stukje land hebben maar jammer genoeg gaan zei verhuizen en die nieuwe mensen willen geen pony's bij huis dus moet ik ergens anders heen maar iniedergeval sorry ik hoop nog steeds dat er iemand wat voor me heeft voor niet al te duur en jullie moeten niet zeggen dat ik niet goed voor mijn pony zorg ook al zeggen jullie dat niet zo letterlijk maar jullie bedoelen het wel maar ik zorg echt wel goed voor mijn pony hoor ik hou echt van hem dus jullie moeten dat niet zeggen ik ze toch ook nietd at jullie je pony/paard verwaarlozen?....

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 22:54

zullen we even ontopic blijven en niet katten? thanx Knipoog

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 23:47

Er moet vast wel een weitje bij jou in de buurt te vinden zijn, zoals al gezegd is gewoon overal aanbellen en niet de moed na 3x aanbellen opgeven. Uiteindelijk lukt het je vast!

Ik heb zelfs midden in Rotterdam een stukje land gevonden waar ik mijn pony's op kon stallen......En in Rdam is land schaarser dan in jouw omgeving.

Succes!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 23:56

Het lijkt me ook het beste om gewoon eens bij mensen langs te gaan waarvan je een vermoeden hebt dat ze misschien wel een pony kunnen plaatsen.
Nee heb je, ja kun je krijgen !
Zulk soort advertenties werken vaak prima om iets te verkopen of aan te bieden, maar om iets te zoeken krijg je vaak weinig of geen reacties.
De mensen die een stukje grond willen verhuren lezen zulk soort bladen vaak niet, en het zou ook vrij toevallig zijn als er net iemand uit jouw buurt je advertentie op internet ziet.
Nog een kleine tip: als je ergens langsgaat en je krijgt te horen dat ze je helaas niet kunnen helpen, dan gewoon even doorvragen of ze toevallig iemand weten die je wel verder zou kunnen helpen.

Veel succes !