Iemand leuke tips voor een weekendje weg?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Iemand leuke tips voor een weekendje weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 16:20

Hoi Hoi,

Jaja, ik wil mijn vriend-lief eens even verassen met een weekendje weg. Daar zijn we wel aan toe, dacht ik zo! Onze vakantie duurt nog even (half september pas...) dus ik zat te denken om ergens in juli een weekendje weg te gaan.

Nu heb ik wel leuke ideetjes hoor, dat is het probleem niet. Ik ben alleen onwijs benieuwd of iemand nog leuke tips voor me heeft. Waar je zelf bijvoorbeeld geweest bent, en waar je dooooooool enthousiast over bent. Ik zelf zit te denken aan iets in de Be-Ne-Lux, anders wordt het te ver weg en dus te duur.

En even voor de duidelijkheid: ik bedoel GEEN paardrijweekendje... Knipoog Da's nou niet bepaald iets waarmee ik mijn vriendje kan verassen....

Ben benieuwd naar wat jullie leuk vinden!

Groeten, Marieke


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 19:16

Ik ben een jaar terug in Dranouter geweest met mn vriend, in een klein "hotelletje" (was niet echt een hotel, meer zoiets in boerderijstijl) wat "De Hollemeersch" heette.
Vond het zelf een heel geslaagd weekend.
Het was in een mooie omgeving, platteland, veel wandel- en fietsmogelijkheden (vond het zelf wel romantisch toen, het landschap, het hotelletje, alles eigenlijk...)
Het ligt vlakbij Ieper, een stad waar ook wel wat te beleven valt en je een dagje uit kan rekken om te gaan shoppen, ... Bellewaerde is er ook vlakbij (pretpark, nu niet direct een van de fantastische, maar we hebben er wel lol gehad)
Viel al bij al dus heel erg goed mee...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 19:22

Tja, wat vindt je vriend leuk?
Een weekend terreinrijden? Koop de 4WD en kijk voor adressen.
Houdt ie van lekker eten en wandelen? Een weekend naar Hostellerie du herroc in hoiett (o.i.d.) in de Ardennen in ieder geval. Kun je heeeeerlijk eten, wandelen, vissen, kanoen en ja, ook paardrijden.
Varen en fietsen? Je kunt (of kon) eilandhoppen over de waddeneilanden.
Heeft ie een Austin Healey? Dan kun je meedoen aan de tour ecosse in Schotland. Wordt door de Nederlande Healey club georganiseerd.
Meer ideeen nodig? Ik heb nog wel wat adresjes her en der.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 19:34

Kijk eens op www.weekendjeweg.nl

Via die site ben ik ook eens (goedkoop en leuk) een weekendje weggeweest!
Ik hoop dat je er iets aan heb.


Groetjes, Linda

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 20:48

Definately Vlieland.
Je rijdt voor een prikkie naar Harlingen met auto of trein, dan pak je de boot wat je ongeveer 20 euro kost en dan een leuk appartementje.
Je hebt echt heel erg een vakantiegevoel omdat er nauwelijks verkeer is, mooie natuur en vriendelijke mensen. Gewoon een heel andere wereld, maar zo dichtbij. Echt een aanrader!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 22:07

[quote="ikke"]Je kunt (of kon) eilandhoppen over de waddeneilanden.

Kan nog steeds. Even gidsje opvragen en boeken. Duurt over het algemeen iets langer dan een weekendje. Maar bv een nacht op Ameland en een nacht op Schier of Terschelling...

Ach, misschien kan je gewoon beter op Ameland blijven. ZOVEEL te zien en te doen Knipoog
Spannend tochtje met een oude reddingsboot, wie weet gaat de paardenreddingsboot wel uit (ook interessant en spannend voor niet-paardengekken) een mooie natuurwandeling of wat wadlopen?
Vergeet je laarzen niet *LOL*
Een tripje naar de zeehonden is ook errug leuk!!!
Accomodaties van luxe hotel naar romantisch natuurcampinkje vlakbij het bos Lovers
Tis maar net wat je wilt!

*LOL* Ehm... zo dat was mijn promotie praatje wel weer. Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 22:23

Weekendje Noorderdierenpark Emmen. Heel gezellig hoor in Emmen. Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 22:28

jantina schreef:

*LOL* Ehm... zo dat was mijn promotie praatje wel weer. Haha!

Tis wel te horen waar jij werkt! Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 23:00

greetje schreef:
Weekendje Noorderdierenpark Emmen. Heel gezellig hoor in Emmen. Knipoog


weekendje Noorderdierenpark?? Haha! wist niet dat je daar ook kon overnachten Haha! Knipoog

Wat dacht je van een weekendje naar Limburg?? daar heb je het gevoel dat je in het buitenland zit. je zoekt een leuk hotelletje uit en gaat lekker relaxen Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 23:03

Jaaa weekeindje Maastricht!!! Lovers
Of anders Luxemburg, ook een fantastische stad; heel mooi en romantisch!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 08:47

Haha, wat een leuke tips allemaal! Dank dank!!

Helaas vallen de Wadden al af, want daar zijn we inmiddels al heel vaak geweest (zeer geslaagd hoor) en ik wilde juist eens wat anders. We kunnen Texel, Terschelling, Ameland, en Vlieland compleet uittekenen...

ikke"]
Houdt ie van lekker eten en wandelen? Een weekend naar Hostellerie du herroc in hoiett (o.i.d.) in de Ardennen in ieder geval. Kun je heeeeerlijk eten, wandelen, vissen, kanoen en ja, ook paardrijden
[/quote]

Dat is grappig, ik heb nog info daarvan thuis liggen. Ziet er erg leuk uit, een collega van mij was daar ook al geweest, om te paardrijden...

[quote="greetje"]
Weekendje Noorderdierenpark Emmen. Heel gezellig hoor in Emmen.
[/quote] hahah, ik wist idd ook niet dat je daar kon overnachten?? Lijkt me erg gezellig, maar ik ga meer voor "het romantische"......

[quote="Sonja schreef:
Jaaa weekeindje Maastricht!!!

Daar zat ik ook al aan te denken!! Ik heb een errrrrrrug leuk hotelletje gevonden ( http://www.la-bergere.com ) en ik denk dat ik daar mijn vriendje wel heel erg blij mee maak... Als je bij de intro kiest voor "Hotel", en daarna op de hoofdpaging naar beneden scrollt, dan heb je de keuze voor "Arrangementen". Als je daar op klikt, zie je vanzelf een linkje naar "Verras Hem of Haar". Die wordt het denk ik. En dan "Verras Hem", natuurlijk....

Thanxx voor jullie tips!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 17:24

kijk eens op de site va gran dorado.com. daar hebben ze altijd zeer aantrekkelijk last minute aanbiedingen en er is vaak wel wat leuks te doen in de omgeving. informeer anders voor je zon park boekt eens bij het vvv in die buurt of er leuke dingen te doen zijn. ik had laatst voor 99 euro een 6 persoonshuisje in een heel leuk park. www.grandorado.com

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:37

Antwerpen, echt een superstad. Lekker op een terrasje een Belgisch biertje drinken.


Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:53

Weekendje Brugge? Heel mooie oude stad

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 17:05

Weekeindje Efteling? Ik ben er donderdag geweest, en het blijft ontzettend leuk... en als je het Efteling hotel niet kan betalen, er zit vlakbij een Formule 1 hotel, naast de McDonalds....

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 20:17

Ik raad je een weekendje Giethoorn aan....prachtig...enne romantisch! Haha!
nee het is er echt superr...en dan zo'n bootje huren en varen maar...hebben wij ook gedaan geweldig!

ps. Heb je op terschelling ook paardgereden bij de barrage?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Britta31, Cholwell, Dirkje_Nero, dolor, GoogleAdsense, kerstkransje, KleinBoefje, leintje_, Murloc, nuevo_mien, Olga89, PowerPoef, spookyskippy, Suusw, Talishe, Valentijn5, Weenck, xAlice, xSannee en 136 bezoekers