vraagj 0ver me p0ny met springen..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lindaaa

vraagj 0ver me p0ny met springen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 14:23

Ik heb mijn p0ny al 3,5 jaar.. Het is een arabier van 13 jaar.. ik ben niet meteen met haar gaan starten maar dat doe ik nu pas een p0osj om dat ik in het bgin veel pr0blemen met haar had.. ze heeft een naar leven achter haar rug.Maar ik heb m0eilijk met haar met springen. Ze is z0oo snel,, Ik zit nu in het L springen met haar.. ma ze is niet bij me te houden. met dressuur gaat het g0ed maar dat d0e ik alleen thuis en niet 0p wedstrijden.. Ik vind het dressur zelf niet leuwk en me p0ny 0ok niet.. Ik spring 1x in de week 0p les en meestal dan n0g 1 x thuis.. al vind ik dressuur niet leuwk d0e ik het wel veel anders h0ef ik 0ok niet met haar te gaan springen. Ik heb al veel met haar gepr0beerd maar als ze de hiondernissen ziet wil ze gaan.. Het bij me h0uden voor de hindernis lukt wel ma na de hindernis wil ze gaan rennen naar de v0lgende.. en dan kan ik haar niet meer h0uden op les nu wel aardig ma op de wedstrijden niet.. Ze doet dit dnek ik gw0on omdat ze het heel leuk vind... ze springt egt heel graag.. 0ok als ik in het pac0utr kom ziet ze alles..het is wel een hele bange pony.. weten jullie hier iets op???????
Ik heb al verschillende bitjes gepr0beerd en rij met een martegaal..

Groetjs Linda

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:30