Weekend trainen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Weekend trainen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 10:55

Wie heeft er zin om een weekend te gaan trainen voor endurance of gewoon gezellig een weekend te gaan rijden?? ik denk dan aan de veluwe maar andere ideeen ook welkom. over de slaapplaats moeten we maar even discusieren, dat maakt mij niet uit. iemand zin om mee te gaan met een flink weekend rijden? (datum in overleg)in elk geval wil ik 1 dag trainen en 1 dag een rustige rit gaan doen.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 19:10

Altijd *LOL*
Helaas komt morgen mijn nieuwe zadel pas (na 3 a 4 weken alleen wandel en longeerwerk) dus moet dat eerst in orde zijn, zadel wennen en weer even de conditie opvijzelen, maar dat moet een niet al te grote klus worden..

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 19:13

mag ik je de loonse en drunense duinen aan raden. echt super (of had ik dat al gezegd) mooi omgeving en met de jusi6te mensne ontzettend gezellig.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 20:15

nu die juiste mensen nog meekrijgen he Haha! Ik houd het in gedachte marjolein!!! ga je mee??


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 21:35

hmmm ligt eraan of ik vervoer heb (maand september zit nu vol Haha! ), de datum uitkomt, en ik vervoer kan regelen. maar ik hou t in de gaten. weekendjes weg met gezellige mensen en koe bevalt tot nu toe wel. (en dit was ook errug betaalbaar bij van loon)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 23:11

hhahahahah ikke gezellig?? en hoe DURF je mijn schitterende dier van adel een koe te noemen Haha! nee hoor, ik ben t wel gewent.. Knipoog ik zou t een eer vinden als je naast mijn koe wilt komen rijden

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 16:45

Als je in de Loonse en Drunense Duinen gaat rijden wil ik ook wel mee. (mits ik vervoer heb natuurlijk)
Daar woon ik vlakbij en dan kom ik ook wel een rit mee maken met mijn Laisertje Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 73 bezoekers