Een paar maffe foto's, maar ook wel mooie...:D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Een paar maffe foto's, maar ook wel mooie...:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 20:26

Hoi,

Ik had zaterdag 2 rolletjes volgeschoten (nou ja, bij de ene maar een paar omdat daar er al heel veel opstonden Haha! ) en vandaag was het ene rolletje al klaar, maar het andere rolletje was nog niet klaar Verward

Anyway, hier zijn al een paar foto's:

Dit is dus Mondriaan: Lovers Alleen is hij gisteren alweer weggegaan dus heb ik alweer een vzpaardje verloren Verdrietig Maar gelukkig heb ik nog een paar mooie fototjes...
Afbeelding

Lovers Lovers Lovers Lovers En Monties lieve koppie Lovers Lovers Lovers Lovers met op de achtergrond de stallen
Afbeelding

En toen ben ik even naar de wei van de mini-shetlanders gelopen, waar ook mijn aller aller allereerste vzpony ook staat: Lovers EXARD Lovers Toen ik aan kwam gelopen, lag ze lekker te slapen dus ik gelijk een foto maken:
Afbeelding

Toen ik ietsie-pietsie dichterbij wilde komen, ging ze al gelijk weer opstaan en klikte ik nog snel een foto af...wat wel een leuk resultaat achterliet Haha! :
Afbeelding

De shet die ernaast lag: Puk (op haar papieren heet ze: Rampart Magic Charm Haha! , maar hier heet ze gewoon: PUK Haha! ) wilde toen ook opstaan en gaf toen ook wel een maf resultaat:
Afbeelding

En de shet die daar weer naast lag: Danny (op zn papieren heet ie: Danny van Roosendael Lachen ) was te moe om op te staan en sliep maar door Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen
Afbeelding
Detail: Let op de enge eend op het hek...Daar ben ik echt bang voor (het ergste is ook nog dat die *piep*eenden ook nog op school rond wandelen)

En mijne katje Lovers Quincy Lovers die altijd in een doos wil kruipen, maakt niet uit hoe klein of hoe groot... Haha! --->de staart en de vetkwab bij de nek pastte niet meer in de doos Haha!
Afbeelding

Mijn mama wilde ook nog met mij op de foto Lovers lieve mama Lovers
Afbeelding

En mama wilde dat ik ook nog persé dat ik op de foto ging... Lips are sealed Nou ja... zal ik 'm op bokt zetten?? Vooruit dan maar Lips are sealed :
Afbeelding
Let niet op mn vetkwab-buik...

Groetjes,
Party!! Sanne Party!!


Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 20:33

OOO, wat zijn ze schattig,

En je en je moeder, echt mooi! En dat shetlandertje Lovers

. . .
. . .
. . .

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 21:12

Leuke foto's..vooral die shetjes Lovers
Die eenden lopen trouwens ook bij ons op school rond Haha!.
Af en toe komen ze zelfs binnen hihihi.. maar ze doen niks gelukkig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 89 bezoekers