nog even over blokkeerfunctie Nokia

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 15:06

(pff... Bokt doet erg raar bij mij!)

Kan dat met een 3210 ook? Ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt... Boos!

Ik heb namelijk zojuist mijn eerste reactie binnengekregen op mijn zoektocht naar woonruimte (d.m.v. briefjes in supermarkten). Een gebrekkig Nederlands sprekende kerel die vertelde dat hij op zoek was naar 'iemand om relatie mee te maken'. Ik heb hem vriendelijk doch beslist laten weten dat ik op zoek was naar woonruimte en niet naar een relatie. Toen ik vroeg of hij dat begrepen had, begon hij helemaal te stotteren. Had zeker niet zo'n assertieve reactie verwacht. Sukkel.

Anyway, mocht ik nog meer van dit soort telefoontjes krijgen, dan zou ik natuurlijk graag die nummers willen blokkeren... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 21:23

Nou bokt doet ook errug vreemd bij mij. Hmm

nou ja pecht. balen dat je ook zulke reacties krijgt. daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. ik weet niets van de nokia's dus aan mij heb je niets.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 10:31

Probleem met dit soort advertenties is dat je zulke reacties eigenlijk niet kunt voorkomen. Toen ik nog in het studentenhuis woonde kon je er gewoon op wachten: als er weer eens een huisgenootje op zoek ging naar andere woonruimte en daar advertenties voor had gezet, dan werden we gebeld met de meest obscene voorstellen. Dat mensen daar nou lol aan beleven.

Maar ja, iets aanbieden of vragen zonder je telefoonnummer te vermelden is wat lastig, dus moet je dit maar op de koop toe nemen. Helaas. Misselijk

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 08:45

Ik heb zelf geen Nokia, maar is het niet gewoon Menu en dan op * duwen?

BTW succes met de huizenjacht in Utrecht.. Pff, kan je niet beter iets in Brabant zoeken? Stuk gemakkelijker en allemaal heel leuke mensen Knipoog

BTW hoezo doet bokt 'raar'? Verward

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 08:56

nee Bart menu en * is de vrijgeef functie (zodat je niet per ongeluk kan bellen als je telefoon in je zak zit)
Blokkeer een nummer weet ik ook niet. In Instellingen ergens?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 10:07

Oooooooh, man... Ik heb dat bericht vanochtend met m'n duffe kop dus maar half zitten lezen... Sorry Knipoog

Nevermind what I said Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 10:37

Ik weet niet op dat met de Nokia kan maar als hij zijn nr. mee stuurt zie je dat hij belt en druk je hem gewoon weg maar als hij zijn nr. niet meestuurt dan heb je een probleem. Dan moet je de servicelijn bellen van jou netwerk en dan vragen of het nr. op jou tel. geblokkeert kan worden

BTW: Met * vergrendel/blokkeer je een Siemens.

_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....[img]../upload/236/smile9.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-05-14 11:38 ]</font>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 11:37

Neuh, van die persoon van zaterdag zal ik wel geen last meer krijgen. Ik ben vrij duidelijk tegen 'm geweest, die durft niet meer. Kreeg ook gewoon zijn nummer in Utrecht op mijn schermpje te zien. Maar ja, mochten er nog meer van die figuren bellen, dan moet ik al die nummers gaan onthouden voor het geval ze terugbellen. Of ik zou ze moeten programmeren als 'sukkel 1', 'sukkel 2' enzo, weet ik meteen wie er belt... *LOL*

Geeft niet hoor Bart, dat je nog niet wakker was. 't Was lief bedoeld... en je probeert zeker je onderschrift eer aan te doen? Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 14:55

Hmm, bij de 3310 word er naar een blokkeer-wachtwoord gevraagd??? Wat bedoelen ze? Ik heb daar geen wachtwoord voor, denk ik...

Help!!!...

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Artimes, C_estmoi, Charat, ComscoreBot, Dammie, DWitzel, Fly_high, Kabayo, meintje, MelissaV, meniekske, Nef1985, Patriesje, Petra_O, Saab99, Sita_xx, Spike2019, winnetou4502, xLaraaj, Zick_Zack en 85 bezoekers