Hoe zit het met de Bokt-Caps?!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Hoe zit het met de Bokt-Caps?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 10:10

Even een vraagje over onze bestelde Bokt-Caps….Dit naar aanleiding van Prisca’s Sticky berichtje hierboven, waaruit blijkt dat niet genoeg mensen zich aangemeld en betaald hebben.
Nu zijn we dus met ca. 16 personen die netjes op tijd betaald hebben, en de overigen niet.
Dat zijn er dus ongeveer ook een stuk of 15. Ik vind het dus echt waardeloos Lips are sealed Lips are sealed (als ik het even zo mag zeggen, anders toch…) dat mensen zich aanmelden voor iets, en zich dan later terugtrekken.

Prisca doet hier veel moeite voor, wij betalen netjes en door degenen die niet (willen) betalen, kunnen wij op onze petjes wachten tot we een ons wegen. Huilen

Krijgen we nu wel of geen petjes? Zo ja, wanneer en zo nee, krijg je dan je geld terug?

‘k Wilde toch even kwijt dat ik hier niet zo gelukkig mee ben. Boos!

Toos paardloos


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:47

Pb graag.

er zijn een aantal mensen die beloofd hebben te betalen helaas nog maar de helf daarvan is binnen. Ik ga nu een nieuw overzicht maken en horen jullie even meer.

Hou het Sticky onderwerp even in de gaten anders is het niet bij te houden.

REST VIA PB DUS Haha! . Ik ga namelijk niet alles in de gaten houden.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 10:54

Prisca,
Dit is niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar ik wil even een statement maken tegen de "wanbetalers-petters" dat andere mensen hinder ondervinden van het afmelden van hun.

Het is gewoon niet eerlijk tegenover jou omdat jij jezelf een breuk werkt om anderen te behagen en nu dit krijgt.

Het heeft geen nut om je hierover te PB-en, want mijn standpunt weet je al.

Toos paardloos

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:59

Ik weet het imker maar het gevolg is dat die topic ellendelang wordt met allemaal reacties over betalingen die ik weer bij moet gaanhouden.

Dus mensen moet hun ei kwijt in dit topic maar ik DOE er niets mee tenzij het via PB is.

Ik weet imker dat je het goed bedoelt. Door dit soort mensen heb ik zelf dus geen cap meer omdat er 2 niet goed waten Boos! en ik mezelf op geofferd heb.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:07

Goed, ik ga nog een keer reageren.
Er zijn met mij een aantal die wel op tijd betaald hebben en toch in de lijst van niet betaald staan. Ik heb ruim een maand geleden betaald. Dus Imker, wil je het woord wanbetalers even weghalen aub. Ik vind het heel vervelend om zo afgeschilderd te worden.
Ik wil erbij zeggen dat ik Prisca het niet kwalijk neem, dat ik in die lijst sta, hoewel ik het niet helemaal begrijp, maar dat ik het vervelend vind dat zulke uitspraken ('wanbetaler', en in een ander topic; 'asociaal', 'schandalig' etc..) worden gedaan, terwijl het niet in alle gevallen terecht is.

זכור

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 11:07

Oké...

BTW, je hebt een goed onderschrift gevonden!! 100% mee eens. Lachen

Toos paardloos

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:03

Lis:

Je bent voor mij geen wanbetaler als je op die lijst staat maar een nog niet betaalde persoon. Ik heb er geen problemen mee. Zoals je kan zien sta ik ook op die lijst haha.

Ik wil sticky topci niet iedere keer aanpassenomat ik bart moet vragen het slotje even te verwijderen. Ik ga dat zo wel ff doen om het op de betalingen van gisteravond aan te passen.

BTW als je nu je cap niet betaald heb wil dat niet zeggen dat je andere dingen ook niet zou betalen ?? Wel erg kort door de bocht btw ben Boekouder.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 12:08

lis schreef:
Goed, ik ga nog een keer reageren.
Er zijn met mij een aantal die wel op tijd betaald hebben en toch in de lijst van niet betaald staan. Ik heb ruim een maand geleden betaald. Dus Imker, wil je het woord wanbetalers even weghalen aub. Ik vind het heel vervelend om zo afgeschilderd te worden.
Ik wil erbij zeggen dat ik Prisca het niet kwalijk neem, dat ik in die lijst sta, hoewel ik het niet helemaal begrijp, maar dat ik het vervelend vind dat zulke uitspraken ('wanbetaler', en in een ander topic; 'asociaal', 'schandalig' etc..) worden gedaan, terwijl het niet in alle gevallen terecht is.


Ik ga dat woord echt niet weghalen. Als jij persoonlijk weet dat je betaalt hebt, hoef je je toch helemaal niet aangesproken te voelen?
Van jou wist ik dat je betaald hebt, ik kan nl. ook lezen en ik denk dat je iets te overtrokken reageert.

Ik bedoel het helemaal niet zo kwaad als jij het misschien interpreteert. Haha!

Toos paardloos

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:11

Ik weet wel dat jij me niet ziet als wanbetaler, althans dat denk ik, omdat jij zoiets nog niet gezegd hebt, maar anderen gebruiken het woord wel, en ik vind dat erg vervelend. Snapje?

Maar goed, ik maak me misschien te druk om iets kleins, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Nogmaals, ik neem jou niets kwalijk.

Succes met de caps-boekhouding. Lachen

זכור


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 12:15

Ik snap je echt, en ben zelf ook zo snel gepikeerd. Maar het is maar hoe je dingen leest of wil lezen... Als je zelf negatief denkt, lees jedingen ook negatief en wil je al niet meer zien wat het punt wat iemand probeert te stellen, is.

Het is moeilijk om dan gedachten even op "positief" te zetten, maar als het eenmaal gaat, super!

Toos paardloos

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:16

imker schreef:
Ik ga dat woord echt niet weghalen. Als jij persoonlijk weet dat je betaalt hebt, hoef je je toch helemaal niet aangesproken te voelen?
Van jou wist ik dat je betaald hebt, ik kan nl. ook lezen en ik denk dat je iets te overtrokken reageert.

Ik bedoel het helemaal niet zo kwaad als jij het misschien interpreteert. Haha!


Oké, idd overtrokken. Maar ja, zoals ik hierboven al zei; zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Ik zal het allemaal maar afwachten, en niet meer zeuren.

זכור

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 13:00

Knuf en zand erover!

Toos paardloos

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:38

Toevallig dacht ik er ook aan om een topic te starten om wat meer te weten te komen.
Ik sta ook op de lijst van niet-betaalden, maar heb wel inmiddels betaald een tijd terug.
Ik hoop dat we snel weten over wanneer en hoe we die cappies krijgen.
Knipoog

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:44

Ik hoop dat het gewoon snel allemaal in orde is, Prisca stopt er enorm veel werk in.

Ik mag hopen dat als de lijst aangepast wordt ik nu ook eindelijk bij de betaalden sta anders ga ik de postbank aanklagen Knipoog
Ga iig van de week een speciale rekening openen voor dit soort dingetjes zodat ik ook meteen via internet kan overmaken e.d. Want dat storten is ook nix op deze manier...

En Prisca, ik heb hier denk al genoeg met je over ge-pb-ed Knipoog Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat komen Lachen (ik heb dus 14 mei gestort, en het duurt dus heeeeeeeeeeeeeeeel lang bij de postbank Frusty )

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 14:10

NEEEEE niet nog meer topics.

Zodra Bart of heike online is ga ik dat andere topic bijwerken.

Llewella jouw geld heb ik binnen.

Anneke van jouw heb ik geen PB ontvangen dat je het geld hebt overgemaakt ? Dus graag ontvang ik nog meer details want je staat nog op niet betaald. Tenzij je onderaan het sticky topic staat OF het contant op het postkantoor heb betaald dan duurt het langer.

Rest mensen met problemen PBEn graag.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie