Ben weer terug

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Ben weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 21:05

Ik wil even laten weten dat naar omstandigheden alles redelijk goed gaat. mijn zoontje is weer thuis en maakt het goed. het zijn spannende weken nu omdat nu moet gaan blijken of hij gezond blijft of dat wanneer zijn kuur is uitgewerkt de bacterie weer opspeelt. ik ben echt heel bang geweest en eigenlijk nog steeds wel. ik heb behoorlijk hectische weken gehad en heb nu nog de naweeen. je kunt zo weinig voor zon kindje doen. op t laatst kwam er dus ook nog een maaginfectie bij en was hij bijna uitgedroogd omdat hij niet meer dronk. toen moest er een sonde in en dat was heel zielig voor dat kleine manneke. ik ben gelukkig al die tijd in t ziekenhuis geweest ondanks dat ik dat wel zwaar vond. ik heb weinig slaap gehad en een hoop verdriet en zorgen. hij mocht ook niet van zijn kamer omdat ze dus niet weten welke bacterie hij nou precies had. nu is hij gelukkig weer thuis en ben ik stilletjes aan het bijkomen van de schrik. helaas is nu mijn andere knul weer ziek met koorts en maagpijn. tis dus erg druk en ik heb bokt daarom juist zo gemist. even wat anders dan artsen en onderzoeken. maar nu ben ik gelukkig weer even in staat om bij te lezen en ik wil iedereen bedanken die in de afgelopen week zijn medeleven heeft getoont.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 21:12

Ja het is wat allemaal, mijn moeder werkt op de kinderafdeling in het ziekenhuis en de verhalen die je soms hoort, hartverscheurend hoor.
Ook voor de ouders ontzettend moeilijk.
Doe maar even lekker rustig aan, probeer het - hoe kort ook- even van je af te zetten en wens je zoontje maar beterschap Lovers

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 21:26

Fijn dat je er even weer bent. We hebben allemaal erg met je meegeleefd hoor.Hoop dat er nu betere tijden aan komen.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 21:28

Hopelijk komen er betere tijden, hou de moed vol hoor!!!

Toi toi toi!!!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 21:37

Iig geval beterschap voor beide kids en sterkte voor jezelf...
en ff bijbokken is zeker aanteraden! *LOL*

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 00:55

Beterschap voor je zoontje. Ik weet hoe het is om een kind in het ziekenhuis te hebben en het sloopt je zowel fysiek als mentaal.

Hopelijk komen ze er achter wat voor bacterie het was en kunnen jullie weer langzaamaan aan het normale gezinsleven gaan werken.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 09:18

Ik hoop ook dat er nu betere tijden komen voor jou en je kinderen!
Sterkte nog met de uitslag van de onderzoeken en kom maar weer lekker bij.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 09:23

Lonneke, heel veel sterkte voor jou, je kleine jochie en je familie. Ik hoop dat hij er weer boven op komt. Pas je een beetje op jezelf?