Op welk niveau krijg je les?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Op welk niveau krijg je les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 23:37

En hoe wordt die les gegeven?
Heb je een instructeur die helemaal bij je past?
En er altijd terecht kan voor vragen?
Wat is belangrijk,wat wordt gezegd t.o.v jou
waar jij wat aan hebt om goed te leren rijden!
Afwisseling in een les?hoe?
Welke manieren gebruikt je instructeur,
je te motiveren in het rijden,
of vind je dat je eigenlijk helemaal niet goed begeleid word!
laat maarrr... horen! Haha!


germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 06:58

Nou, welke wil je horen:
Sinds september dus bij iemand die altijd commentaar geeft, je leert trekken en schoppen. bevalt niet, die is groepsles bij de vereniging.
Ik krijg altijd de opmerking dat ik als manegeponyruiter Verward rij, en dat terwijl ik nooit vast lesgehad heb op een manegepaard. Dit heb ik gisteren ook tegen haar gezegd Extreme duivel Extreme duivel had ze niet van terug. Ik zou gisteren niet heen, maar ja, er is daar een binnenbak en met die regen....gelukkig heb ik lekker m'n eigen gang kunnen gaan, dus los met de handen (wat niet meevalt als ze het je verkeerd aanleren in enige maanden)
Verder dus nog een goepsles bij iemand thuis, is beter dan de verenigingsles, maar heb af en toe toch wat gemengde gevoelens.

En natuurlijke sinds vorige week: prive springles Haha! Haha! rustige man, dus ideaal

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:04

Ik heb eens per week privé-les bij mijn instructrice thuis. Zij beschikt over een binnenbak en een 70x20 buitenbak. Het is privé-les, maar er rijden soms 1 of 2 anderen bij in de bak.
Ik krijg les op L-M niveau, maar zit zelf net in de L1. Ik leer dus veel meer als wat ik nu nodig heb. Daar heb ik geen moeite mee, omdat Imker van B-oefeningen vreselijk traag wordt en dit volgens mij niet eens leuk vind.
Mijn instructrice is heel duidelijk in wat ze wel en niet wil zien in mijn rijden, ze weet precies te verwoorden wat ik onder me voel gebeuren.
In principe is het gewoon dressuurles, maar de ene week is het bijv. echt basiswerk en de andere week oefenen we heel veel met stap-galop en weer terug en andere dingen.
Ik ben er erg tevreden over.

Verder hebben we op de club nog “les”, wat eigenlijk meer een gezellig samenzijn is te paard. Iedereen dient dezelfde kant uit te rijden en individueel wordt wel wat tijd aan ons besteedt. Maar dit haalt het bij lange na niet bij de les van mijn instructrice.

Toos paardloos

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:21

Ik heb les van een rustig iemand die goed uitlegt. Ze heeft de diploma's ook.
Ik heb een half uur priveles bij Omar. Elke week kijken we hoe het gaat en pakken we de verschillende probleempjes aan, waarbij de ene les de nadruk ligt bij de overgangen, de gangen op zich. Maar vooral RECHTRICHTEN! dat is wat we veel doen, dat is de hele basis. Verder vertelt ze me weleens dat ik te lief ben voor Omar.... Haha! Ik ben dus nog heel erg met de basis bezig.
Ze is nu zwanger, ik hoop dat ze door blijft gaan, ik vindt het heel fijn gaan.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:27

Hoi,

Motivatie heb ik niet nodig, verder heb ik les van iemand die prix st. george rijd, en het bevalt me zeer goed.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:06

Ik kreeg les van iemand die vooral heel erg bezig was met de basis. Dus je houding en simpele aanwijzingen plus een stukje achtergrondinformatie. Ik heb met IJsco een 10-rittenkaart opgereden en met Aldira ook. Omdat ik het gevoel had dat ik er niet mee verder kwam ben ik ermee gestopt. Tuurlijk is het altijd fijn als er iemand vanaf de grond met je meekijkt, maar ik vond dat ik er teveel geld in stopte en er te weinig voor terugkreeg.
Met Matador heb ik twee keer privéles gehad van een heel goede instructrice, het was een half uur knetterhard werken maar superleerzaam. Je kon echt een week heerlijk trainen op de dingen waar zij bij geholpen had. Helaas werd dit paardje verkocht want ik had van deze instructrice nog ontzettend veel kunnen leren.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:10

Ik krijg les op L niveau, zelf rij ik in de B. We doen best wel vaak hetzelfde, dat is wel jammer. Maar ze kan wel goed uitleggen enzo, maar lang niet iedereen krijgt voldoende aandacht...

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:13

ik krijg nu 1 keer in de week prive les van een vrouw die op hippisch niveau les heeft gegeven.
ze geeft ontzettend lekker les, en is het geld zeker waar (20 euro)
echt zweten geblazen voor joy en mij:)

musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:16

zelf ben ik heel tevreden over de manier waarop ik les krijg. Mijn instructrische is echt veel eisend en presatie gericht en dat vind ik zelf heel fijn. (goedzo kan een leek ook tegen me zeggen en dat scheelt een hoop geld!) ik zit zelf nog in de B maar krijg op L/M niveau les. afhankelijk welk probleem we tegen komen en met welke oefening dit het beste op te lossen is. Soms als het heel slecht gaan blijven we gewoon lekker hangen bij de basis om dit weer even aan te scherpen.

gr musje

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:16

Ik ga 1 keer in de twee weken naar Frenk Jespers. Ik heb les bij hem op het terrein (=binnenbaan 20*60 en buitenbaan 20*60). Ik heb heel veel vertrouwen in hem, omdat hij mij met alletwee m'n paarden heel goed heeft geholpen en problemen op een goede manier heeft opgelost. Hij is van mening -net als ik- dat je elk paard wel met het zelfde doel rijd, maar dat je daar niet altijd op dezelfde manier komt. Hij past zich aan de combinatie en houdt wel voor ogen dat het paard van achter naar voren gereden moet worden.

Ik heb nu met Prakkie ook sinds ik bij hem les, elke keer goede prestaties geleverd, omdat ik nu weet hoe ik met haar heetheid moet omgaan. Ben bijna elke keer 1e met dubbel winst. Ook op kampioenschappen gaat het steeds heel goed.

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Anoniem

Re: Op welk niveau krijg je les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:42

Ik heb al een aantal jaren les van en bij Mattias Jansson in Erp. Ik ben erg blij met mijn trainer, ik rijd er nu ruim 3 jaar en ben nog lang niet uitgeleerd.

Ik heb hier heel anders leren rijden, en geleerd om problemen heel systematisch aan te pakken. Door steeds goed te kijken waar het probleem nou werkelijk om draait, en dát op te lossen, gaat alles ineens een stuk beter. Ik heb nu een soort "raamwerk" als houvast, waarbinnen ik me aan ieder paard kan gaan aanpassen.

Ik ben zelf een redelijke streber, en heb dus niet zo'n pusherig, fanatiek iemand achter me nodig, want dat ben ik zelf al. Mattias heeft ontzettend veel geduld, en maakt zich nooit kwaad. Ik doe gewoon wat hij zegt, en als ik het niet begrijp legt hij het nog een keer uit. Hij heeft er meestal meer vertrouwen in dan ikzelf. Lachen

Ik heb geen vaste dag of aantal keren dat ik les heb. Dat verschilt een beetje naar hoe mijn paard loopt, en hoe druk mijn instructeur het heeft. Hij rijdt zelf internationaal Grand Prix, en zit dus af en toe in het buitenland. Ook heb ik zelf een poosje ver bij hem vandaan gewoond, en dan wordt het vanzelf ook wat minder. Een telefoontje kan soms ook al heel goed helpen.

Ik krijg les in het engels. Dat gaf in het begin wel eens wat verwarring, maar het heeft eigenlijk nooit echte problemen opgeleverd.

Kortom, ik ben heel tevreden over mijn les. Haha!

i_love_sil

Berichten: 114
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: GROU CITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:21

ik heb 2x in de week les tot m2 niveau
mijn instructrice is heel aardig en geduldig.
en als het eens niet lukt of ze snapt niet watik bedoel stapt ze er soms zelf wel eens op.
Ik rijd alleen en heel soms met zun 2en
Ze gaat ook mee naar wedstrijden en helpt me vaak met de boxen en paarden tedoen
Meestal doen we dressuur en soms sluiten we af met een sprongetje op stapen we buiten of in het land uit
In de zomer ga ik wel eens met haar en haar eigen pony en mijn paard tezwemmen
of een nacht rit

Paardrijden: vallen en weer op staan
BEKIJK PLEASE MIJN PROFIEL EN MISSCHIEN KEN JE GELDERBLOM

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:51

nou rijdt ik momenteel geen les meer maar heb met mijn pony L-M niveau gelest.
het is een hele rustige vrouw die alles super uitlegt en heel goed weet hoe ze mij en de pony moet aanpakken!
(ze heeft een paard gehad die exact hetzelfde van karakter was zei ze dus ze weet heel goed hoe ze haar aan het werk moet krijgen)

Nou staat ze met veulen en heb ik dus al een jaar niet meer gelest, maar voor we stopte ging het echt super!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Re: Op welk niveau krijg je les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:03

Party!! Heb je een instructeur die helemaal bij je past?
jep,zo zot als iets Haha! maar ze is best wel streng,maar als we in-uit stappen, dan ishet echt wel lachen.(ik rijd in een groepsles).mag ook dikwijls gratis rijden,dan rijd zij dikwijls ook zo'n hele goede pony(zijn er echt veel van in verhouding),en geeft nog wat instructies af en toe.
we hebben om de 3-4 keer les van michel,de grote baas,die is heel streng ,vraagt ook veel theorie e.d. maar geeft echt goed les,het klikt goed enzo.
Party!! En er altijd terecht kan voor vragen?
bij allebei,en bij michel ook dikwijls andersom Haha!
Party!! Afwisseling in een les?hoe?
soms springles,eens zonder zadel,wisselles,af en toe is echt een aan-de-teugel-les,omdat sommige pony's,(zoals isabelle) nog jong zijn,en dat echt nog moeten leren,dan stappen we dus veel,draven we en galopperen meestal niet,of op het einde als we uitstappen in het bos effe.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:07

Ik heb 2x les 1x groepsles en 1x priveles.
Van verschillende personen.
De priveles vind ik echt super. Het is eigenlijk puur aan de bassis werken, maar als ik een wedstrijd heb oefenen we de dingen die daarin voorkomen en als ik wil kan ik ook springen. Ik heb van mezelf wel motivatie, maar t help ook als zij zegt dat we vooruit gaan. Dat zegt ze niet vaak, maar als ze het zegt heb ik gelijk meer zin om te rijden, gek eigenlijk.

De groeples (max 5 personen) vind ik ook goed maar iets minder.
De ene les werken we aan de bassis, de andere keer oefeningen (wijken, schouder voor, achterwaarts, stap-galop, stilstand-galop, contragalop) door deze afwisseling blijft het leuk en 1x in de maand springles. Zij geeft ook goed les, maar af en toe heb ik iets van daar ben ik het mee eens.

Van allebei vind ik een voordeel dat ik mee moet denken. Ze zeggen niet meteen een oplossing voor een fout of gelijk dat iets fout is, maar meer van hoe voelde dat, hoe denk je dat op te kunnen lossen. En aan het eind van de groepsles wordt gevraagt waar je aan wilt werken die week en wat goed ging

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:17

ik kreeg les van evert de jong,echt een topruiter,maar heeft niet genoeg paarden om zich enkel op het rijden te concentreren,daarom geeft hij ook les,en corrigeert hij paarden{lesgeven=omdat er teveel ruiters zitten te
k l o t e n op hun paard,hij kan dat niet aanzien etc}
nu krijg ik les van willem-jan schotte,gratis!{omdat ik de zondagen zijn paarden in de molen zet,krijg ik 1 keer id week les}
hij rijd zelf van zz-l tot grand-prix,en kan simpel uitleggen,ik kan goed met hem overweg en het is vlakbij{20 min.stappen}daar heeft hij{hij huurt 8 boxen op den gouberg}de beschikking over alle facilieteiten,en ik les meestal in de 20*80 binnenbak.
nu is er ff een stop,omdat het paard dat ik rijd,ff geen bit inkan,maar we gaan het weer oppakken!

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:54

Basis, basis en nog eens basis...

Dat is eigenlijk het enige waar we aan werken.
Zo af en toe ( Haha! ) voelt hij echt bijzonder goed aan, dan kan ik hem zo bovenin zetten en loopt hij zijn appuyementen in draf en als het moet ook in galop.
Ook de wissels kan ik er dan ook al een beetje uitduwen, maar om dat dan eens tempel van Z2 te geven... Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:11

Eigenlijk het enige waar ik in mijn lessen aan werk is: is hij voorwaarts en is hij nageeflijk. En dat doe ik al bijna 4 jaar en ik heb het nog niet onder de knie Haha! .
Ik les nu dik 3,5 jaar bij Nicole Werner, ze geeft alleen les op haar eigen locatie. Gelukkig heeft ze de beschikking over een fantastische accomodatie met een 20-60 ring, verwarmd en gekoeld Cool, binnen en een 20-60m ring buiten.
Ik krijg altijd les via de headset en dat is echt een uitvinding. Zij praat in de microfoon en ik draag een zender en een oortelefoon. Zo is het net alsof ze achterop mee lift.
Wat ik heel erg goed aan haar vind is dat ze de dingen heel duidelijk en concreet kan omschrijven en niet blijft steken in wollige taal. Verder worden alle problemen heel sytematisch aangepakt. Ik heb van haar echt een andere manier van probleem analyseren geleerd. Een manier die anders is, maar ook een stuk eenvoudiger. Ik ben zelf echt geen talent en paardrijden is moeilijk om te doen. Als ik al moeite heb met bepaalde dingen te begrijpen en uit te voeren, hoe kan ik dat dan overbrengen aan mijn paard Verward haar benadering is erg simpel.
Motiveren hoeft ze me niet, ik ben zelf gemotiveerd genoeg. Tijdens mijn les rij ik altijd samen met andere ruiters van stal die de paarden trainen die daar vast staan. Het komt vaak genoeg voor dat ik tegelijk in de baan rij met Gribaldi, Lingh of Kappuchino. Om te zien hoe die paarden steeds maar blijven verbeteren is vreselijk stimulerend. Mijn instructrice coached zelf ook bij de training van die paarden en dat is super om mee te maken. En ook bij die paarden blijft de grote lijn altijd: is hij onvoorwaardelijk voorwaarts en is hij onvoorwaardelijk nageeflijk. Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: Op welk niveau krijg je les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:28

Ik ben met Pepeijn nu beginnend L-niveau.
angelique"]
En hoe wordt die les gegeven?
[/quote]
1x per week ruim een uur. De rest neem ik mee als huiswerk.
[quote="angelique"]
Heb je een instructeur die helemaal bij je past?
[/quote]Ja ik ben echt ontzettend blij met mijn instructrice, helaas moet ik haar over een tijdje gedag zeggen.
[quote="angelique"]
En er altijd terecht kan voor vragen?
[/quote]
Als ik les heb wel. Ik probeer ook zoveel mogelijk rekening te houden met haar priveleven en alleen als het dringend is te storen.
[quote="angelique"]
Wat is belangrijk,wat wordt gezegd t.o.v jou
[/quote]
Aan het been, voorwaarts, aanleuning, reactie, impuls, zit.
[quote="angelique"]
waar jij wat aan hebt om goed te leren rijden!
[/quote]
goede instructie, een goede nachtrust en niet te warm weer.
[quote="angelique"]
Afwisseling in een les?hoe?
[/quote]
mijn instructrice bepaald aan het begin van de les, aan de hand van losrijden, wat we gaan doen in die les. En dat verschilt nog wel eens.
[quote="angelique schreef:
Welke manieren gebruikt je instructeur,je te motiveren in het rijden
Resultaat, en plezier houden in wat er gebeurd ook al is er een keer minder veel resulaat.

Amor Vincit Omnia

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Re: Op welk niveau krijg je les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:35

angelique schreef:
En hoe wordt die les gegeven?
Heb je een instructeur die helemaal bij je past?
En er altijd terecht kan voor vragen?
Wat is belangrijk,wat wordt gezegd t.o.v jou
waar jij wat aan hebt om goed te leren rijden!
Afwisseling in een les?hoe?
Welke manieren gebruikt je instructeur,
je te motiveren in het rijden,
of vind je dat je eigenlijk helemaal niet goed begeleid word!
laat maarrr... horen! Haha!


nou we beginnen Haha!
Mijn instructrice (krijg ik priveles van) denkt over de meeste dingen hetzelfde als mij, dus past ze bij me... JAH!
Ik kan altijd bellen voor vragen in de les vragen, mag altijd Lachen
Hmm.. ze geeft me moed als iets neit lukt, blijft altijd rustig en helpt me erg goed, geeft tips die echt goed werken..
Afwisseling.. ja nou meestal dressuur met af en toe wat balkjes, maar heb les van dr voor dressuur en helpen met leren van dingen neit voor speciale afwisseling dat doe ik zelf wel.

Ik vind dat ik erg goed begeleid word! Ze geeft erg goed les en ik krijg dan ook al 3 jaar lang priveles van dr en ben harstikke blij emt dr en zou nooit iemand anders willen Lachen


Kuss Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:15

Nou, zoals je weet krijg ik dus les van Marjan.
Supertoffe meid, die me ontzettend weet te motiveren. En alles ook nog eens super kan uitleggen.
We werken veel aan de basis, paard nageeflijk rijden enzo, want dat was het probleem bij mij, en ook bij Noah, omdat we het verkeerd aan hebben geleerd.
Ik ben echt supertevreden met Marjan en voel me ook zeer vereerd dat ik les van haar krijg, omdat ze eigenlijk geen privéles geeft. Haha! Wist ik dus niet.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 19:29

Ik heb 1 keer per week les op de manege. Ik rij dan ook op manege paarden. De groep is aardig gemixed. Ik rij op M niveau en er rijden een aantal met B niveau. We werken veel aan de basis met regelmatig eens een sprongetje of carrousel. Soms doen we wat moeilijkere oefeningen zoals travers en contra galop. Dit word zodanig uitgelegd dat de B ruiters het ook snappen en dus gewoon meedoen. Het bevalt me prima op deze manier.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 19:33

Ik les bij Blieb. Haha!
Heb 1 les gehad op BB nivo Haha!
Les nog ff verder voor ik meer neerzet.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Re: Op welk niveau krijg je les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 19:54

Ik zit met Tos op B/L niveau
angelique"]
En hoe wordt die les gegeven?
[/quote]
Ik heb 2x per week ponyclub les, dat is echt B niveau, in een groep van 4, van een zz ruiter, Wel geeft ze mij andere tips als bv de jongste ruiter...
En we oefenen 4tal...

1x in de 2 weken heb ik les van een hele goede instructeur. Die past zich aan aan mijn niveau, vraagt aan het begin wat er goed/fout zit, wat ik wil oefenen en of ik vragen heb... Legt alles duidelijk uit, en past zich aan het niveau aan (de ene keer loopt Tos super, andere keer kan ik bijna niks beginnen)

[quote="angelique"]
Heb je een instructeur die helemaal bij je past?
[/quote]
Ja, beide passen zich wel aan, alhoewel me priveinstructeur het wel makkelijk heeft, aangezien ik dan allen ben.

[quote="angelique"]
En er altijd terecht kan voor vragen?
[/quote]
Ja

[quote="angelique"]
Wat is belangrijk,wat wordt gezegd t.o.v jou
[/quote]
*recht op zitten! Knipoog * Vooral als ik iets fout doe, wil ik het van me instructeur horen...

[quote="angelique"]
waar jij wat aan hebt om goed te leren rijden!
[/quote]
Een eigenwijze pony (zoals Tos dus) waar ik moet werken, zodat ik leer hoe het moet. Zo heb ik een tijd een arabje verzorgt dat zz gereden had, da was gewoon saai! (je zat er op, en gaf commando en ze deed het!)
Op Tos moet ik werken, en heb ik in het afgelopen half jaar HEEEEEl veel geleerd!
Goed les is ook erg belangrijk... aangezien iemand vanaf de kant je altijd tips kan geven. En een goede instructeur kan je altijd veel bijbrengen.

[quote="angelique"]
Afwisseling in een les?hoe?
[/quote]
Bij de ponyclub gaan we soms springen, 4tal oefenen, dressuurproefje omstebeurt... een spel...
Meestal is het dressuurmatig, en dan het laatste halfuur iets verzinnen...

[quote="angelique schreef:
Welke manieren gebruikt je instructeur,je te motiveren in het rijden

Me prive instructeur stopt altijd pas als we kunnen afsluiten met iets goeds (soms dus 2 uur les Schijnheilig )
Maar ik ben gemotiveerd... dus dat hoeft me instructeur niet te doen! Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot, Paardengek81, Thami en 38 bezoekers