ik heb TIEN MINUTEN op mijn Fell-pony gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

ik heb TIEN MINUTEN op mijn Fell-pony gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 17:04

Ja, echt waar, ik heb TIEN MINIUTEN GEREDEN!!

Ge zult wel denken, nou ...???en.......?????dan......????? Slapen
maar voor mij is het HEEL LEUK. Ik heb namelijk echt JAREN niet gereden, en met mijn soort-reuma gaat dat ook eigenlijk niet meer,
maar vandaag kon ik het niet laten en ben op mijn pony geklommen.

Ik was hem een beetje aan het longeren, omdat we vanavond weer gaan mennen, en meneer Friso-de-Fell is nogal eigenwijs Extreme duivel ,dus was ik dapper bezig om hem wat aanleuning bij te brengen.
en toen gebeurde het.........het ging kriebelen....en ik ben op het zadel geklommen. Haha!
Ik was dus wel gespannen en bang (ben nu eenmaal een bange houterige ouwe tut Scheve mond ) maar het ging best wel leuk!! Haha!

Het leek veel makkelijker (en dat was ook zo) om onder het zadel aan de zeer prinselijke Friso duidelijk te maken wat nu eigenlijk de bedoeling is. Hopelijk gaan we dat vanavond ook bij Udo de Haan op menles laten zien!! Knipoog

fryslân boppe


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:06

heeeej super joh!!!! dus dat ga je wel vaker doen?? gaaf hoor en zo zie je maar weer hoe veelzijdig zo'n Fell is Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:08

Super zeg!!
Nog veel plezier met Friso Cool
Heb je er ook foto's van?? Ik vind Fell pony's erg mooi om te zien.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marije_jiplover

Berichten: 25300
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:10

Wat goed zeg! Echt leuk dat het je weer een keertje is gelukt.
Ik ken ook iemand met reuma en die heeft destijds haar paard moeten verkopen, omdat het toen echt niet meer ging. Een paar jaar later ging het weer veel beter met haar (nieuwe medicijnen) en heeft ze weer een ander paard gekocht, een koelbloedige tinker, waar haar man ook op durft te rijden en die ook voor de wagen gaat worden beleerd, zodat ze ook als het rijden haar te zeer doet kan zorgen dat het dier beweging en aandacht krijgt.
Wel fijn dat je ook kunt mennen. En af en toe erop, als je lijf het toelaat is natuurlijk ook hardstikke leuk.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:49

Goh wat leuk zeg, kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt als je je eigen pony ziet lopen en er nog niet op gereden hebt. Tuurlijk wil je dan even voelen!! En....Friso eigenwijs? Daar heb ik toen helemaal niets van gemerkt Haha!
Leuk joh! Dit ga je vast nog wel vaker eens even doen als je lichaam het aankan. Want de paardenziekte is nu eenmaal ongeneeslijk... Knipoog

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 10:56

Ja, goed he van mij Knipoog
bedankt voor alle leuke,en vooral positieve,reacties.
Ik ga het zeker vaker proberen!! Inderdaad,het paardenvirus is ongeneeslijk.
Ik heb btw gisteravond gemend, en dat ging niet zo erg geweldig. Ik hen nu ERG VEEL PIJN Huilen , zielig he. Maar ik geef natuurlijk NOOIT op !!
Friso was ook wel erg eigenwijs bezig.
Ik grap dan altijd maar dat ik oefen voor de PARA-LYMPICS.
Zou de dicipline "mennen voor reuma-patienten"al bestaan? Ik ga Anton Geesink bellen. Of gaat die alleen over de gewone Olympische Spelen??

Ik zal gisteren wel te veel gedaan hebben. Ach, morgen beter!!!!
Want ik ben van plan dit weekend (als het lukt) weer op te stijgen!!
En anders ga ik fijn longeren. De shetlander moet er ook nog eens aan geloven............... Haha!

fryslân boppe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, Natascha, Poosje81 en 94 bezoekers