ow ik wordt nu toch wel zo sjago

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-01 20:19

eerst loopt de buurman de hele dag over de heg te roepen. dat WIJ de heg moeten knippen omdat hij op ons grond gebied staan. (nouja 3 keer in 1,5 dag) niets geen rust meer om lekke rin de tuin te zitten. ik heb echt zoiets haal die hele heg deruit en wacht maar tot hij een nieuwe erin zet. stomme sjips hommel vindt ik het is 60 heeft halfjaar geleden zn vrouw verlaten om een hongeesre vrouw die 25 jaar jonger is. en zn vrouw was heel aardig en erg ziek (parkinson) dus ik kan die vent wel schieten.

En ben al deel van de dag bezig geweest met een interview voor school. en nu is DAphne waar ik me samenwerk naar een musical toe dus niet te bereiken en we moeten alles nog doen. hhmmmmmm denk dat ze maandag 3 maal dood is.
maarja dit verpest dus danig mn humeur. kan der echt niet tegen als blijkt dat ik alles uiteindelijk in mn uppie kan opknappen. weet niet eens wat ik moet doen (ben helft vand e info ergens verloren) nouaj dat wordt een latertje vanavond. hmm heb kill neigingen dus kom niet te dicht in de buurt.
*GROM*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:29

klinkt idd niet goed marjo.... hey maar dan ga je lekker morgen Daphne batsen en keihard!!
hey maar keep on smiling meis, t komt allemaal weer goed!!!
BTW kan je niet lekker een radio aanzetten in de tuin zodat je je buurmannetje niet meer hoort krijsen?? zou wel beter zijn! en dan lekker meebrullen.... Extreme duivel Extreme duivel (krijg echt sadistische plannen nu..)

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 08:05

hmm heb nu eindelijk mn werkstuk af.
heb gisteren tot half een doorgewerkt en om kwart voor 12 kreeg ik een mailtje van Daphne met onderdeel D (hoe sta je tegenover werk) en of t nog wel op tijd was. nouja ik was toch nog niet klaar ermee. en dat deel miste ik nog van haar (moest het allebei voor jezelf doen. dus ach kon der nog wel bij. vanmorgen nog wat verder eraan geprutst en zometeen nog een tussenuur eraan besteden en dan wordt het ingeleverd.
hmm volgende keer doe ik t zo dat iemand anders alles doet en ikke niets.