Fulco beslagen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Fulco beslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 10:57

Met toestemming van de huidige eigenaren. Zo kunnen wij harde ondergrond training met hem doen en hem een optimale kans geven. Hij wilde niet de trailer in zonder iemand vóór hem en erachter, dus moest ik in mijn nette kleertjes even achter duwen, maar toen zat hij er ook zo in.
Bij de hoefsmid heeft hij keurig stilgestaan. Een 10 volgens de HS, en het was pas de eerste keer van zijn leven dat hij werd beslagen... Wat een poepie! Echt zijn karakter is meer dan goud, nu nog hopen dat hij geen spat/ocd of wat voor engs dan ook heeft, want dat zou betekenen dat we hem écht niet kunnen gebruiken, hoe jammer dat ook is.
We gaan hem waarschijnlijk wel optrainen naar bijv. klasse II dan, gewoon omdat hij het verdiend heeft. Als hij dan nog steeds niet goed genoeg is, en bijv. wat kreupelt oid dan verkopen wij hem weer. Heel zonde, maar ja, we willen het liefst gewoon een 2e Voltrack, 100% gezond en met een aardig karakter. You can't have it all, zeg ik dan, maar het zou wel eeuwig zonde zijn als we Fulco niet de kans geven die hij absoluut verdient. Dus we gáán ervoor! Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:01

Lekke zeg kan je goed op het harde trainen vooral als er dan wat is komt het snel naar voren. Maar laten we hopen vanniet.

Ik moest in het begin ook veel stappen op het harde. Hij was namelijk ook niet 100% op de keuring. Het heeft hem wel flink geholpen in de spieren en pezen. Nu maar hopen voor Fulco ook.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:07

LEKKER JOH!
HEEL VEEL SUCCES!
ik huim voor je mee dat hij bij je kan blijven

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:57

wat een cool beest dat ie alles zomaar braaf toeliet. Liep ie in het begin niet een beetje onwennig op ijzers?

Toen Tara voor het eerst ijzers kreeg ging ze heel debiel lopen. Wel een geinig gezicht.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:07

Toppie zeg!
Op de trailer verder ook braaf?
Het zou toch wel fijn zijn als jullie er nu eens eentje treffen die niet de salsa onderweg repeteerd Tong uitsteken

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:09

Heerlijk zo'n beestje wat lekker koelbloedig blijft!

Veel succes met die schat en maar hopen dat hij geen rare verborgen gebreken blijkt te hebben.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 09:13

Het is officieel een heethoofd, maar ik heb er nog niets van gemerkt!
BTW: dit is géén Jopie op de trailer (Jopie van vroeger: 4 benen aan de grond en daar HOUDEN), maar ook zéker geen Voltrack, Hercules of Jopie nu (4 benen ván de grond en idd, tango, salsa, polonaise, alles uit de kast). Hij schraapt af en toe, maar hij gaat niet liggen, niet trappelen, blijft gewoon vrolijk door het raampje kijken en laat zich heel rustig van A naar B vervoeren... Wat een verademing! Eindelijk lekker door de bochten scheuren Cool Haha!