fries van Piter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wendykermit

fries van Piter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 19:00

hoi!! ik heb sinds maandag 6dec04 mijn eigen fries. *LOL* hij is nu 1,5jaar. het is een zoon van piter nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn die een zoon of dochter van piter hebben.. zou graag foto's zien!! Cheese!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:03

Mijn vriendin heeft een jaarling merrie van Pitter, schijnt heel mooi te zijn, veel plezier met je paardje.

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 12:57

kijk anders eens op www.friespaardenforum.nl daar zijn veel mensen met friezen en kan jeveel info vinden over piter...

Gefeliciteerd met je aankoop trouwen Haha!

wendykermit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 20:59

ik heb ook op google nog gezocht... oeh wat een mooi beest is dat toch!!! hopen dat mijn paardje heel veel op z'n pappie gaat lijken!!!
zijn er nog meer mensen met een fries die afstamt van piter???! zou het graag horen en zien natuurlijk!!!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:03

Bij mij op de manege staat een fries van Piter. Hij is nu geloof ik 5 of 6 jaar?? Piter was ook aanwezig tijdens de125jarige jubileumshow van het Friezenpaardenstamboek in Leeuwarden. Dus ik heb hem in levende lijve mogen zien *LOL* Op het Friezenpaardenforum zijn ook foto's van hem te vinden!