vraag over DA???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
saltycinq
Berichten: 42
Geregistreerd: 13-05-02
Woonplaats: Almelo

vraag over DA???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 17:42

mijn pony salty is nu zo 'n ongeveer 18 jaar .....je denkt tjees das al best op leeftijd maar ze gedraagt zich als een pony van 4 en zo ziet ze er nog steeds uit...alleen de laatste tijd is ze heel erg stijf .....ik kan het erop een of andere manier er niet uitkrijgen....ik k heb haar nu zo'n ongeveer 3 jaar en in het begin was ze teugelkreupel..maar dat is het dus niet .......nou wou ik graag de dierenarts laten komen voor een check-up maar dan helemaal ...dat hij dus alles gaat onderzoeken enzo..maar ik weet totaal niet wat de prijs daarvan is en of het eigenlijk wel nut heeft of dat ik gewoon door moet gaan net zoals normaal ....kan iemand mij daarover advies geven....

alvast bedankt !! elsbeth

-* A beautiful mind is a joy forever *-


saltycinq
Berichten: 42
Geregistreerd: 13-05-02
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-02 19:57

hooooooooooi ,

ja ik denk dat ik de da erbij haal .....net wat je zegt stel je voor dat ze nu of later iets oploopt en ik heb er geen da bij gehad Huilen ...dat zou best wel poedersuiker zijn .....bedankt...en ik zal het aan meerdere mensen vragen.....

elsje Cool

-* A beautiful mind is a joy forever *-

manzano

Berichten: 23904
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 23:59

Veel beweging geven, want van veel op stal staan worden ze ook heel erg stijf (niet vreemd natuurlijk, want in zo'n hokje kunnen ze nou eenmaal niet zoveel, terwijl paarden van nature veel lopen). Ook als je niet iedere dag kan rijden, longeer dan of gooi haar los. Of vraag evt. als het echt niet anders kan of anderen dat voor je willen doen. Zeker voor een wat ouder paard zijn dit soort dingen belangrijk, want zij krijgen natuurlijk eerder last van dit soort dingen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 17:48

Ik weet niet of het zo is maar ik zeg maar even iets he...

Heb je de laatste tijd wat minder op de piny gereden terwijl je eerst wat fanatieker was ? Want op die leeftijd word het snel allemaal wat stijver als er minder mee gedaan word... en eeh... 18 voor een pony, Pony`s worden vaak veel ouder als paarden. Mits gezond uiteraard. Ik zou er een DA bijhalen, kan nooit geen kwaad. KOst wat, maar dan weet je waarschijnlijk ook wat het is.


Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 12:53

He Els!!!

Tja...de DA erbij halen dan maar, ik denk alleen toch dat ze maar even iedere dag naar buiten moet...dat is sowieso al beter voor een paard dan de hele dag op stal staan.

Als de DA komt, moet je er wel rekening mee houden dat hij klinisch niets kan ontdekken en dan moeten er wel foto's gemaakt worden.

Probeer anders eerst om haar elke dag beweging te geven en kijk het nog even aan...anders de DA erbij..

Mirjam

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 58 bezoekers